«تفنگ‌های تخته‌ای» نوشته جعفر کاظمی از سوی انتشارات رسول آفتاب منتشر شد. این کتاب به دو برادر شهید ورامینی می‌پردازد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جعفر کاظمی، نویسنده کتاب «تفنگ‌های تخته‌ای» به ایبنا درباره این اثر توضیح داد: این کتاب در قالب خاطره و درباره دو برادر شهید به نام‌های مسلم و احمد عبد‌العلی‌پور نوشته شده است.

وی درباره نحوه نوشتن «تفنگ‌های تخته‌ای» گفت: این اثر را طی مصاحبه با همرزمان، دوستان و خانواده آن برادران شهید نوشته‌ام. مسلم و احمد از اهالی ورامین بودند و برای نوشتن «تفنگ‌های تخته‌ای» فراخوانی در شهر ورامین منتشر کردیم.
«تفنگ‌های تخته‌ای» در کتابفروشی‌ها دیده شد
کاظمی درباره ویژگی‌های این دو برادر که سبب نوشتن خاطراتشان در قالب کتاب شد، اظهار کرد: مسلم از بسیجی‌های شهر ورامین بود که فرماندهی پادگان مسجد امام حسین (ع) را بر عهده داشت. وی در عملیات مسلم‌ابن‌ عقیل به شهادت رسید. احمد، با چند سال اختلاف سنی، برادر کوچکتر مسلم بود و تحت تاثیر او به جبهه رفت و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

نگارنده «اکیپ حاج هادی» ادامه داد: کار نوشتن «تفنگ‌های تخته‌ای» سه سال پیش به پایان رسید و تحویل انتشارات رسول آفتاب شد که در تابستان سال جاری از سوی این انتشارات روانه بازار نشر شد.

کاظمی گفت: هر چند کوشیدم از مایه‌های داستانی هم برای نوشتن خاطرات کتاب بهره بگیرم اما «تفنگ‌های تخته‌ای» را اثری در قالب خاطره می‌دانم. در پایان کتاب هم تصاویری از هر دو شهید آمده است.

«تفنگ‌های تخته‌ای» در 102 صفحه، شمارگان سه‌هزار نسخه و بهای 8 هزار تومان از سوی رسول آفتاب منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس