کد خبر 483232
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد هواپیماهای این کشور در 24 ساعت گذشته 51 هدف داعش را در مناطق مختلف سوریه منهدم کرده‌اند.

int
 به گزارش مشرق، راشاتودی اعلام کرد: وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور طی 24 ساعت گذشته 51 هدف داعش در سوریه را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است نیروی هوایی روسیه 4 مقر فرماندهی، 6 انبار مهمات، یک سکوی پرتاب خمپاره، دو مقر بتونی زیرزمینی، 32 کمپ زمینی و 6   مرکز بازرسی گروه داعش را منهدم کرده است. این حملات در مناطق لاذقیه، حلب، حما و دمشق انجام شده است.

دمیتری مدودف نخست وزیر روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "وستی سابوتو" ضمن رد ادعاهای مطرح شده در خصوص هدف روسیه از حمله هوایی در خاک سوریه، تصریح کرد: هدف اصلی ما از حملات هوایی در سوریه، اصلا حمایت از دولت بشار اسد نیست. مردم سوریه باید تصمیم بگیرند که چه کسی کشور را اداره کند. در شرایط کنونی ما اسد را رئیس جمهور قانونی و مشروع می دانیم.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته نیز اعلام کرده بود که جنگنده‌های روسی در تازه‌ترین عملیات خود یک مرکز آموزش بمب‌گذاران انتحاری داعش در سوریه را منهدم کردند. این مرکز یکی از  49 هدفی بود که نیروی هوایی روسیه در طول روز هدف حمله قرار داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    دست کشور روسیه درد نکند خدا قوت دهد بکش این مزدوران خدا نشناس
  • حمید ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    چقدر این پرنده های روسی به فرشته ها شباهت دارند
  • مهدی مرادیفر ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    دیروز یک کلیپ از حمله روسیه باموشک و تیر های حرارتی دیدم که جگرم خنک شد خدایی اینطور پیش بره پایان 2015 پایان داعش وتمام کروهای تکفیریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس