کد خبر 483183
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

بازداشت ۱۷ شهروند فلسطینی، حمله امروز صهیونیست ها به مسجد الاقصی و فراخوان برای یورش فردا و تلاش های فلسطینی عربی برای اعزام ناظران بین المللی به فلسطین اشغالی از تحولات مهم فلسطین است.

 به گزارش مشرق، المیادین اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی، ۱۷ نفر از شهروندان فلسطیی را طی یورش شب گذشته در کرانه باختری بازداشت کرده است.

از سوی دیگر، جوانان فلسطینی در اعتراض به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، امروز با حمله به یک خودروی شهرک نشین ها، آن را به آتش کشیده و پرچم فلسطین را بر فراز آن نصب کردند.

شاهدان عینی همچنین از وقوع درگیری های شدید بین نوجوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهرک «بیت کاحل» واقع در شمال غربی شهر «الخلیل» خبر دادند.

خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد: صهیونیست های افراطی امروز تحت مراقبت شدید نظامیان صهیونیست به صحن های مسجد الاقصی از سمت «باب المغاربه» یورش برده اند.

بر اساس این گزارش، افزون بر این، یک سازمان صهیونیستی از گروه های شهرک نشین خواست برای یورش به مسجد الاقصی فردا دوشنبه آماده شوند.

از طرف دیگر، پایگاه خبری اسپوتنیک روسیه خبر داد: «احمد مجدلانی» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین از نشست های فشرده فلسطینی عربی با اعضای شورای سازمان ملل به منظور اعزام ناظران بین المللی به سرزمین های اشغالی خبر داد.

گفتنی است پیش از این نیز، رژیم صهیونیستی در نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی اوضاع اراضی اشغالی و اعزام نیروهای بین المللی به آنجا، با حضور نیروهای بین المللی در مسجد الاقصی مخالفت کرده بود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس