کد خبر 483349
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی در شهر اشغالی بئر السبع منجر به هلاکت یک افسر ارشد صهیونیستی و یک تبعه خارجی شد که گفته می شود از افسر کشته شده از فرزندان یکی از مقامات بلندپایه اسراییل است.

به گزارش مشرق، عملیات های قهرمانانه فلسطینیان روز به روز بیشتر می شود و در تازه ترین عملیات ها در بئر السبع، قدس و نتانیا، دو نفر صهیونیست به هلاکت رسیده و 9 نفر دیگر مجروح شدند.

 در نخستین عملیات، دو جوان فلسطینی در شهر بئر السبع با سلاح سرد و اسلحه به گروهی از شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در مرکز تجاری بئر السبع و ترمینال مرکزی این شهر حمله کردند که در این دو عملیات یک افسر ارشد صهیونیستی به هلاکت رسیده و 8 نفر دیگر مجروح شدند. در مورد هویت افسر بلندپایه صهیونیستی اخبار متناقضی منتشر شده است. برخی از رسانه های اسراییلی وی را معاون وزیرجنگ اسراییل معرفی کرده اند و برخی دیگر وی را فرزند یکی از مقامات بلندپایه اسراییل نام نهاده اند.

نفر دومی که در این عملیات کشته شد یک یهودی شهرک نشین اریتره ای تبار بود که به اشتباه به ضرب گلوله نیروهای امنیتی اسراییل کشته شد.

یکی از مجریان این عملیات نیز به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.

در اخبار تکمیلی رسانه های صهیونیستی به زخمی شدن دست کم 18 صهیونیست اعتراف و تاکید کردند در میان زخمی ها شماری از نظامیان صهیونیست هم به چشم می خورند

به گفته رسانه های صهیونیستی هدف از این عملیات ترور یک نظامی عالیرتبه صهیونیستی است که ظاهرا صهیونیسیت  به هلاکت رسیده هم می باشد.

با انتشار تصاویر دوربین های مدار بسته ترمینال مشخص شد دو مبارز فلسطینی با استفاده از سلاح سرد موفق شدند یک نظامی صهیونیست را خلع سلاح کرده وبا سلاح وی این افسر صهیونیستی وچند نظامی دیگر را مورد اصابت قرار دهند.

شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی با قطع برنامه های عادی خود به پخش مستقیم این عملیات پرداختند.

پایگاه عبری زبان دبکا هم در گزارشی انتقادی  نوشت: با وجود تمامی تدابیر امنیتی اتخاذ شده در این نقطه خاص ، دو فلسطینی موفق به ورود به آن وخلع سلاح یک نظامی وانجام عملیات خود شدند.

در اخبار تکمیلی هم آمده است :  رسانه های صهیونیستی هم اکنون خبر دادند عامل عملیات یک نفر بوده وفرد دومی که به ضرب گلوله کشته شده یک شهرک نشین صهیونیست بوده است که در میان دستپاچگی صهیونیستها به ضرب گلوله آنها به هلاکت رسیده است

به نوشته سایت عبری زبان 0404 یک فرد خارجی یا یک شهرک نشین که هنوز هویتش مشخص نیست به تصور آنکه یکی از مجریان عملیات است به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست وبه طور عمد از پای در آمده است.

شهردار بئر السبع هم  در واکنش به این عملیات در گفتگو با رسانه ها این یک عملیات خارق العاده است ما نمی توانیم برای هر شهروند یک نظامی محافظ قرار دهیم

رسانه های صهیونیستی به طور ضمنی مدعی شدند یکی از صهیونیستهای به هلاکت رسیده در این عملیات معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بوده است.

تا لحظه تهیه خبر هیچ گروهی مسئولیت این عملیات را به عهده نگرفته است اما جنبش های جهاد اسلامی وحماس انجام این عملیات را مورد ستایش قرار دادند.

از سوی دیگر دقایقی بعد از عملیات بئر السبع  عملیاتی دیگر در عمق فلسطین اشغالی به وقوع پیوست و طی آن جوانی فلسطینی با سلاح سرد به یک شهرک نشین صهیونیست در شهر نتانیا حمله و او را به شدت مجروح کرد.

این جوان فلسطینی موفق شد به سلامت از محل عملیات متواری شود.

همچنین در پست ایست و بازرسی قلندیا در قدس اشغالی نیز مبارزان مقاومت با نظامیان رژیم  صهیونیستی درگیر شدند که هنوز خبر تازه ای در مورد این درگیری مسلحانه منتشر نشده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    مرگبر بربر بر اسراييل ييل
  • عدنان ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    الله اکبر الله اکبر درود بر شما ای مدافعان مسجدالاقصی.
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    اسراییل را نابود خواهیم کرد بزودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس