کد خبر 483208
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

با وجود آنکه وزیر از جایگزینی افشارزاده در استقلال حرف زده بود افشارزاده اعلام کرد که با قدرت در استقلال می ماند، این دومین تناقض بین حرف های وزیر و مدیر کل در دو هفته اخیر بود.

به گزارش مشرق، درحالی که تناقض بین حرف‌های وزیر ورزش و سرپرست باشگاه استقلال که اتفاقا مدیرکل حوزه وزارت ورزش هم هست در مورد کمک مالی وزارت به استقلال و پرسپولیس هنوز وجود داشت دومین تناقض بین حرف های گودرزی و افشارزاده هم رقم خورد تا برخی تصور کنند این ناهماهنگی‌ها تصادفی نیست.

درحالی که وزیر ورزش به صراحت حرف از انتخاب جانشین برای افشارزاده در استقلال به دلیل دو شغله بودن بر زبان آورد، افشارزاده اعلام کرد که در این پست می‌ماند و وسط کار است.

اینکه نهایتا با توجه به فشارهای نمایندگان مجلس آیا افشارزاده در استقلال می‌ماند یا اینکه جای خود را به کس دیگری می‌دهد، یک ماجراست اما ماجرای دیگر این است که این ناهماهنگی میان وزیر و مدیر کل حوزه ورزش در وزارت خانه چندان جالب نیست و بازتاب خوبی هم ندارد.

شاید بهتر باشد وزیر و مدیر کل یعنی گودرزی و افشارزاده با یکدیگر هماهنگ‌تر باشند و تا این حد ضد و نقیض و معکوس یکدیگر حرف نزنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس