به مناسبت دربی‌داغ ایتالیا بین اینترمیلان و یوونتوس گزارشی از کُری‌های بحث برانگیز اینتری‌ها و یوونتوسی‌ها را آماده کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، به بهانه برگزاری دربی‌ داغ و جذاب ایتالیا بین تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان در این هفته که همیشه جذابیت‌ها و حاشیه‌های جنجالی‌ مخصوص خود را درپی داشته است، گزارشی را در این باره تهیه کرده‌ایم تا فوتبالدوستان را آماده دیدن این بازی جذاب و تماشایی بین دو غول ایتالیا کنیم.

این بازی حتما حوادث جنجال برانگیزی در بر خواهد داشت، با نگاه به جدول بازی‌ها در این فصل از کالچیو متوجه می‌شویم که تیم بانوی پیر ابتدا فصل را با شکست‌های پی‌درپی آغاز کرده که به نوعی این تیم را در بحران قرار گذاشته است اما در دو هفته اخیر وضعیتش بهتر شده است اما در مقابل تیم نراتزوری این فصل را رویایی شروع کرده ولی در آخرین دیدار خود مقابل تیم فیورنتینا با 4 گل در ورزشگاه خانگی‌اش مغلوب شده است.

 

دربی ایتالیا همیشه حوادث و مصاحبه‌های جنجالی را از بازیکنان گرفته تا مربیان و مالکان باشگاه‌ها را به همراه داشته که دشمنی بیشتر این دو باشگاه را دام می‌زند.

در این گزارش سعی بر آن داشتیم تا مصاحبه‌های جنجالی و بحث برانگیزی که از سوی اینتری‌ها و یوونتوسی‌ها در طول تاریخ این دربی اتفاق افتاده که منجر به دشمنی بیشتر این دو باشگاه شده است را ذکر می‌کنیم.

1- یوری ژورکائف

یوری ژورکائف ستاره فرانسوی نراتزوری که در سال‌های 1996 تا 1999 برای راه‌راه پوشان آبی و سیاه میلان توپ می‌زد، در یکی از مصاحبه‌های جنجالی‌اش شدیدا از تیم یوونتوس انتقاد کرد و گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند که تیم ملی فرانسه در سال 1998 به کمک میزبانی و داوران موفق به قهرمانی شده است! حقیقت این است که تنها یک تیم به کمک داوری پیروز می‌شود که در جام‌جهانی حضور ندارد بلکه در سری‌آ ایتالیا بازی می‌کند.

 

2- رونالدو

رونالدو پدیده برزیلی که به عقیده بسیاری از کارشناسان فوتبال بهترین مهاجم تاریخ فوتبال جهان است، در زمان حضورش در تیم اینترمیلان مصاحبه‌ای تندی بر علیه یوونتوس داشت که گفت: یوونتوس قهرمانی‌های زیادی را به صورت ناعادلانه از چنگ اینترمیلان بیرون آورد از جمله این قهرمانی‌ها در سال 1998 بود، زمانی که داور بازی پنالتی مسلم بر روی من را نگرفت بلکه خطا را به نفع یوونتوس اعلام کرد و این پایان کار نبود بلکه اتفاق مشابه این قضیه در سال 2002 هم رخ داد که همه می‌دانستند اتفاق کثیفی در این فضا رخ داده است!

 

3- پاول ندود

پاول ندود ستاره مثال‌زدنی یووه که در این تیم سالیان طولانی بازی کرد و از بازیکنانی است که فقط در یک باشگاه بازی کرده و به آن وفادار بوده است، در مصاحبه‌ای تاریخی به تیم نراتزوری حمله کرد و گفت: آنچه را که تیم اینتر به عنوان قهرمانی به دست آورده است، در واقع قهرمانی نیست بلکه یک نشانه عجیبی است که بر روی پیراهنش نهاده است که نه با پیروزی آن را بدست آورده است و نه کاری انجام داده است که مستحق قهرمانی باشد. اشاره به قضیه قهرمانی یوونتوس که به خاطر فساد مالی جام را از این تیم گرفتند و به اینتر دادند.

 

4- ژوزه مورینیو

مورینیو سرمربی سرشناس پرتغالی که توانست به همراه تیم اینترمیلان 3 جام ( چمپیونزلیگ، سری‌آ و جام حذفی ایتالیا) را در سال 2010 کسب کند، همیشه با مصاحبه‌های جنجالی‌اش و متهم کردن تیم یوونتوس که با کمک داوری به پیروزی می‌رسد، آتش دشمنی این دو تیم را بر می‌انگیخت، جنجالی‌ترین آنها مصاحبه‌ای است که در جواب دل‌پیرو اسطوره باشگاه یووه که گفته بود، تیم اینتر نمی‌تواند از تیم یووه بالاتر قرار بگیرد، آقای خاص در جوابش گفته بود: آقای دل‌پیرو دیدی که تیم من بالاتر از یوونتوس با اختلاف 10 امتیاز قرار گرفت، ما وقتی به شهر تورین می‌رویم چیزی غیر از پیروزی سهم ما نیست!

 

5- آندرا آنیلی

آندرا آنیلی رئیس باشگاه یونتووس که به مصاحبه‌های غرض ورزانه‌اش علیه اینتر مشهور است که مشهورترین آنها مربوط به زمان سقوط یووه به دسته دوم و تقدیم جام قهرمانی به نراتزوری است که گفت: به نظر من جام قهرمانی که اینتر ناعادلانه بدست آورده ارزشی ندارد و به مرور زمان از ارزش می‌افتد فقط یک جام فلزی است که بدون هیچ شایستگی‌ای آن را کسب کرده است.

دربی داغ ایتالیا فردا شب ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه جوزپه‌مه آتزا برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس