کد خبر 482736
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

شهیدی که امام زمان(عج) قاتلش را لعنت کرد

سرویس دین مشرق- عبدالله بن جعفر طیار همسر حضرت زینب سلام الله علیها اگر چه خود عازم کربلا نمی شود اما دو فرزندش عون و محمد را به همراه امام می فرستد. ابتدا عون به میدان می رود و زمانی جام شهادت می نوشد که سه سوار و ۱۸پیاده را به خاک افکنده است . امام زمان (عج) در زیارت مقدسش اینچنین از ایشان یاد می کند : سلام بر عون فرزند عبدالله بن جعفر پروازکننده در بهشت ها، همراه و همگام ایمان و فرودآینده در میدان جنگ با حریفان. موعظه گر در راه خداوند رحمان، پیرو قرآن و آیات مکرر آن. قاتلش عبدالله بن قطبه نبهانی هماره قرین لعنت خداوند باد!
پس از او برادرش محمد به میدان می شود و با صلابتی آمیخته با خشم فریاد می کشد: "شکایت این قوم ستم پیشه را به خدا می برم که با کوردلی مقیم وادی هلاکت گشته اند. قومی که نشانه های روشنگر قرآن را تحریف کرده اند."
محمد تا ۱۰ نفر را به خاک نمی اندازد به سمت افلاک نمی رود . امام عصر که خداوتد تعجیل در فرجش بنماید، درباره او که در مقاتله بدن خویش را سپر بلای برادر کرده، در زیارت مقدسشان بدین سان می فرمایند : "سلام بر محمدبن عبدالله جعفر، گواه جایگاه رفیع پدرش و دنباله رو برادرش و سپر بلایش. خداوند قاتلش عامربن نحشل تمیمی را لعنت کند!"
{$sepehr_media_1193383_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قاسم خوشنویس ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • محمدیوسف ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    خدایامهدی فاطمه رابرسان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس