کد خبر 482618
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

وهابیون آل‌سعود هم اقدام به برگزاری کنفرانس «تحریف تاریخ عاشورا» در دانشگاه محمد بن صعود کرده و عنوان داشتنند: «ایاکم و العالمیة علی الاصغر»؛ بترسید از اینکه علی اصغر جهانی شود!

به گزارش مشرق، کودکان در آغوش امن مادران‏اند و مادران بی‏تاب «علی‎اصغر»‎ها.کودک‎ سبز پوششان  را بالای سر گرفته‎اند و فریاد می‏زنند: «یا صاحب الزمان (عج)! فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم. او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن. یا حسین(ع)، یا علی‌اصغر (ع) ادرکنی.»

   ۴۰ کشور جهان میزبان شیرخوارگان حسینی
دیروز در نخستین جمعه ماه محرم، سراسر ایران و ۴۰ کشور جهان میزبان شیرخوارگان حسینی بودند تا با رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و طفل شیرخوار ایشان حضرت علی‌اصغر (ع) جهانیان رابا نهضت عاشورا و پیام امام حسین (ع) - که اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر بود - آشنا کنند.از مصلی پایتخت تا حرم رضوی، از مناطق سنی‌نشین غرب تا شرق مرزنشین، مادران کودکانشان را ملبس به لباس سبز علوی کرده و سربندهای «یا علی‎اصغر(ع)»؛«یا حسین(ع)» و...بر پیشانی کودکانشان بسته بودند.

شیرخوارگان حسینی با سربندهای «یا صاحب‌الزمان» آمده بودند و مادران آن‌ها را نذر قیام جهانی حضرت صاحب(عج) می‌کرند، به این امید که در رکاب منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله(عج) حاضر شوند.

   می‌‎ترسند از اینکه علی اصغر جهانی شود
با اینکه همایش شیرخوارگان حسینی تنها یک مجلس روضه و یک سوگواری است و امید می‌رود محفلی برای تربیت سربازان امام زمان(عج) باشد، اما این همایش به مذاق دشمنان اسلام خوش نیامده و منجر به واکنش‌هایی شده است؛ به طور مثال در کشور انگلیس با برگزاری سلسله همایش‌های هفت گانه‌ای بیانیه‌ای با عنوان: «عاشوراییان مانع احیا و بقای اندیشه‌های ما خواهند شد» صادر کرد، یا دانشگاه سُربن فرانسه این روند را تاب نیاورد و به صدور بیانیه‌ای با عنوان «بشتابید که علیرغم اهداف ما، الگوی سازنده نسل‌های متمادی در حال معرفی و شکل‌گیری است» مبادرت کرد.

در آمریکا نیز شیطان‌پرست‌ها تجمعات مختلف برای محکوم کردن همایش شیرخوارگان برگزار کردند و رسانه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در روزنامه‌های خود به واکنش‌های منفی روی آورده‌اند. ایتالیا در این رابطه خواستار واکنش سریع و عجولانه کلیسای رم شد و دانشگاه لایدن هلند هم کرسی «علی‌اصغر شناسی» (به منظور مبارزه با گسترش فرهنگ عاشورایی) تأسیس کرد.

همچنین سه دادگاه بین‌المللی از جمله دادگاه لاهه بیانیه‌ای با عنوان «مراسم شیرخوارگان، رنجش عواطف جامعه اروپایی را به دنبال دارد» را منتشر کرد و البته وهابیون آل‌سعود هم اقدام به برگزاری کنفرانس «تحریف تاریخ عاشورا» در دانشگاه محمد بن صعود کرده و عنوان داشتنند: «ایاکم و العالمیة علی الاصغر»؛ بترسید از اینکه علی اصغر جهانی شود!

   اعلام انزجار از کودک کشی آل‌ سعود
اواسط هفته گذشته، «داوود منافی پور» دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرده بود که در سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در نظر داریم اوج انزجار خویش را از کودک کشی آل‌ سعود که همانند کودک کشی رژیم صهیونیستی است با بیان آیه «فَانتَظِرُواْإِنِّی مَعَکُم مِّنَالْمُنتَظِرِینَ»اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان از سال 82 در مهدیه تهران کار خود را آغاز کرده بیان کرد: ماهیت این همایش واقعه‌گویی حادثه عاشورا با نقطه عطف و محوریت شهادت حضرت علی‌اصغر(ع) است.

وی همچنین از فراخوان کنگره بین‌المللی شعر حضرت علی اصغر(ع) به 5 زبان خبر داد و گفت: این کنگره محصور به شاعران شیعه نیست و هر شاعری با هر دینی می‌تواند در آن شرکت کند. هدف ما ارسال پیام عاشورا است.  تیزر فراخوان در سایت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) و در رسانه‌ها پخش خواهد شد.

منبع: حمایت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایمان021 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    تا چشتون درآد
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    دانشگاه لایدن هلند! مورچه چیه که کله پاچش چی باشه! این هلندیا فعلا مشغول کشف این حقیقت هستند که غیر از نون و پنیر غذاهای دیگری هم هست!
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    مرگ بر آل سعود
  • اهوازی ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    لعنت بر آل سعود
  • مهدی ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    فرهنگسازی یعنی این.
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    مرگ بر وهابیون باید شیرخوارگان خود را روی دست بگیریم تا شما از الان از این کودکان بترسید و بدانید این کودکان سربازان آینده هستن و آنان ادامه دهندگان راه بزرگترهای خود در عرصه انقلاب حسینی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس