مسئول اداری مالی نشر 27 با اعلام خبر افزایش فروش کتاب "مهتاب خیّن" طی یک هفته گذشته، گفت: جلد دوم این کتاب نیز در آینده‌ای نزدیک به چاپ خواهد رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، بهشتی مسئول اداری مالی نشر 27 از افزایش فروش کتاب "مهتاب خیَن" روایت فرمانده بسیجی حسین همدانی از انقلاب، کردستان و دفاع مقدس طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: هزار جلد این کتاب در همدان و 400 جلد در شهرهای دیگر به فروش رفته است.

وی افزود: امروز نیز در حاشیه مراسم هفتم این سردار شهید در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمدرسول الله(ص) این کتاب به فروش می‌رسد.

افزایش فروش کتاب

بهشتی در خصوص چاپ جلد دوم خاطرات این سردار شهید گفت: حسین بهزاد مصاحبه کننده و نگارنده کتاب خاطرات را تدوین کرده و قرار بود با مطالعه نهایی توسط شهید همدانی به چاپ برسد که اکنون با شهادت این سردار مدافع حرم با انجام اصلاحاتی از سوی پژوهشگران، در آینده نزدیک به چاپ خواهد رسید.

وی همچنین از نگارش کتابی به قلم "گلعلی بابایی" در رابطه با سردار شهید حسین همدانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب در چهلم شهید همدانی منتشر خواهد شد.

کتاب "مهتاب خیَن" روایت فرمانده بسیجی حسین همدانی از انقلاب، کردستان و دفاع مقدس است که تا برهه زمانی خرداد 61  همزمان با عملیات بیت المقدس شامل می‌شود. این کتاب توسط حسین بهزاد تدوین شده است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس