معاون عمرانی استانداری همدان گفت: اخذ وجه برای قبور والدین شهدا و جانبازان در قطعه شهدا مناسب نیست و استان همدان نیز مانند دیگر استان‎ها نباید وجهی دریافت کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمودرضا عراقی در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا در استان همدان با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرلشگر همدانی اظهار کرد: سردار همدانی پیشکسوت سال‎های حماسه و ایثار همه عمر خود را راه دفاع از کشور و اسلام صرف کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این سردار رشید اسلام بیان کرد: مردم استان به خوبی نشان دادند قدردان خدمات و زحمات این مرد بزرگ هستند.

معاون عمرانی استاندار همدان ادامه داد: اقشار مختلف مردم در این مراسم با عشق و از ته دل آمده بودند و این امر نشانگر این است که افراد مخلص و خادم در دل مردم جا دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه همدان شایستگی این را دارد که یکی از شهرهای مهم کشور ایران اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: وجود شخصیت‎های بزرگی همچون سرلشگر همدانی موجب افتخار استان است.

عراقی با بیان اینکه با وجود برخی ناهماهنگی‎ها استان همدان در بحث ساماندهی گلزار شهدا جایگاه خوبی در کشور دارد، گفت: با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات مختلف اما اعتبار ساماندهی گلزار شهدا تامین شده و کارها شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با تامین بودجه و آماده شدن شرایط اعتباری، کار ساماندهی گلزارهای شهدا با یک یا علی(ع) و یا حسین(ع) تمام می‎شود، افزود: فرمانداران در شهرستان‏‎ها در خصوص ساماندهی گلزار شهدا و مزار شهدای گمنام جلساتی را برگزار و نتیجه جلسه را به کارگروه ارسال کنند.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید اختیارات مناسبی به استان‎ها داده شده است، گفت: برخی از اختیارات نیز باید به فرمانداران داده شود و امور شهرستان با اختیارات فرمانداران انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه پیگیری بسیاری برای واگذاری باغ بهشت همدان به شهرداری انجام شد، گفت: اوقاف در این‌باره مقاومت کرد و به دلیل بحث وقفی بودن باغ بهشت این امکان فراهم نشد.

عراقی اخذ وجه برای قبور والدین شهدا و جانبازان در قطعه شهدا را قابل قبول ندانست و بیان کرد: استان همدان نیز مانند دیگر استان‎ها نباید در این خصوص وجهی دریافت کند.

وی خواستار ایجاد راهکاری برای پرداخت دیون دهیاری‎ها در بحث ساماندهی گلزار شهدا در روستاها شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس