"آرزو دارم قدم‌های شما عزاداران حسینی علیه‌السلام را بوسه زده به امید آن‌که در ردیف دوستداران آن حضرت محسوب گردم".

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله العظمی «صافی گلپایگانی» در آستانه ماه محرم الحرام با صدور پیامی خطاب به عزاداران حسین بن علی(ع) تاکید کردند: به این خط ‌مشی‌ها و عزاداری‌ها و سوگواری‌ها برای آن حضرت و به این برنامه‎های سازنده و تعهدبخش مجالس وعظ و روضه، افتخار ‎کنید

مرجع عالی‌قدر تقلید تصریح کردند: شیعه و دوستدار امام حسین(ع)، باید احیاگر خط حسینی باشد و خود را سرباز کوچکی در مکتب عاشورا بداند.


ایشان در پایان با ابراز ارادت به عزاداران و دوستداران حضرت سیدالشهدا(ع) افزودند: آرزو دارم قدم‌های شما عزاداران حسینی علیه‌السلام را بوسه زده به امید آن‌که در ردیف دوستداران آن حضرت محسوب گردم.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عزاداران و شیفتگان بزرگوار حضرت سید الشهداء‌ علیه‌السلام
سلام خدا و ملائکه و انبیاء و اولیای الهی بر شما

درود بر شما که خط امام حسین علیه السلام را صراط مستقیم، خط نجات و رستگاری می‎دانید.
رحمت خدا بر شما که خطّ امام حسین علیه‌السلام را خطّ جهاد و خطّ امر به معروف و نهی از منکر، خطّ ایثار و فداکاری در راه حفظ اسلام و خطّ مبارزه با ملاهی و مناهی می‌دانید.

به این خط ‌مشی‌ها و عزاداری‌ها و سوگواری‌ها برای آن حضرت و به این برنامه‎های سازنده و تعهدبخش مجالس وعظ و روضه، افتخار ‎کنید و یاد و خاطره واقعه عظیم عاشورا و فداکاری‌های سیدالشهداء علیه‌السلام و اصحاب بزرگوارش در راه اسلام و دفاع از دین را زنده نگهدارید که شیعه و دوستدار امام حسین علیه‌السلام، باید احیاگر خط حسینی باشد و خود را سرباز کوچکی در مکتب عاشورا بداند.

آرزو دارم قدم‌های شما عزاداران حسینی علیه‌السلام را بوسه زده به امید آن‌که در ردیف دوستداران آن حضرت محسوب گردم.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس