کد خبر 481383
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اگر پیروانی در تیم ملی فوتبال سمتی نداشت قطعا هیچ گاه چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کرد.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در خصوص تساوی تیم ملی ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: هرچند که این بازی یک دیدار دوستانه بود اما دیدار ما مقابل عمان هم چنین شباهتی داشت. کی‌روش چندین سال است که در تیم ملی حضور دارد و باید دیگر هم اکنون در تیم ملی جا افتاده باشد و بهتر از این‌ها عمل کند اما با هر کسی که صحبت می‌کنیم از بازی تیم ملی رضایت ندارد. معتقدم که ما تاکتیکی نداریم و تنها کار مثبتی که کی‌روش انجام داده جوان گرایی در تیم ملی بوده است.

وی در مورد عملکرد علیرضا حقیقی در دیدار روز گذشته که منجر به دریافت یک گل هم شد خاطرنشان کرد: حقیقی دو سه سال در تیم امید شاگرد من بود او جوانی است که می‌تواند در آینده موثر و مفید باشد چندین سال است که در اروپا بازی می‌کند اما وقتی بازیکنی نیمکت نشین می‌شود روی عملکردش هم تاثیر می‌گذارد. خود حقیقی هم بر اشتباه خود اذعان داشت.

رشیدی افزود: ما دروازه‌بانان جوانی چون بیرانوند، رشید مظاهری و اخباری را داریم که می‌توانند از دروازه تیم ملی محافظت کنند. اگر در پست‌های دیگر به بازیکنان جوان میدان داده شود در دروازه‌بانی هم باید این کار صورت بگیرد چرا که امکان دارد حقیقی در آینده مصدوم شود. در بازی‌های دوستانه می‌توان از گلرهای دیگر استفاده کرد. خود من اگر بودم چنین کاری را انجام می‌دادم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال در مورد صحبت‌های پیروانی مبنی بر اینکه کار در تیم ملی با باشگاه‌ها تفاوت دارد یادآور شد: اگر پیروانی در تیم ملی سمتی نداشت باز هم اینگونه صحبت می‌کرد؟! خدا شاهد است که او چنین صحبتی را نمی‌کرد. به هر حال ما برای حضور در مسابقات المپیک و یا آسیایی نیاز به اردوی بلند مدت داریم اما برای بازی با گوام و هند اردوی سه چهار روزه هم کافی است. این تجربه 50 ساله من در فوتبال است.

وی ادامه داد: به نظر من برای بازی با گوام نباید لیگ یک هفته هم تعطیل شود نمی‌دانم تفکرات پیروانی چگونه است اما به هرحال به گونه‌ای صحبت می‌کند که به نفع تیم ملی باشد که اگر او هم سمتی نداشت قطعا اینگونه حرف نمی‌زد.

رشیدی در پایان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت هادی نوروزی گفت: نوروزی بازیکن بسیار خوب و متینی بود همه استقلالی‌ها و پیشکسوتان این تیم خود را شریک غم پرسپولیسی‌ها می‌دانند واقعا از او هیچ بی احترامی ندیده بودیم و امیدوارم که خدا به خانواده او صبر بدهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس