کد خبر 481239
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پاشنه آشیل تیم ملی علیرضا حقیقی است.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره بازی ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: بازی دیروز ایران و ژاپن فازهای مختلفی داشت. ٢٠ دقیقه اول تیم‌ملی کشورمان با احتیاط بازی کرد اما بعد از آن توانستیم بازی را در دست بگیریم و در پایان نیمه نخست نیز نتیجه‌اش را روی گلی که به ثمر رساندیم،‌ دیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نیز تیم روند خوبی داشت اما اشتباه عجیب علیرضا حقیقی که به نظرم اخیرا پاشنه آشیل تیم‌ملی شده،‌ روند بازی را عوض کرد. وقتی ٣ مدافع با یک مهاجم ژاپن طرف بودند، هیچ دلیلی نداشت حقیقی از دروازه خارج شود.

مدافع اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: بعد از گل ژاپن نیز تفکر کادرفنی تیم‌ملی طوری بود که به نظر به تساوی در این بازی راضی بودند. تعویض‌ها در ترکیب خیلی دیر اتفاق افتاد. مثلا طارمی باید خیلی زودتر به زمین می‌رفت و یا دژاگه از زمین بیرون می‌آمد. به خاطر خستگی ناشی از مسابقه‌ای پرتنش بازیکنان رو به بازی احساسی آوردیم اما باید تا آخر منطقی بازی می‌کردیم چون در خانه خودمان بازی می‌کردیم و می‌توانستیم با برتری مقابل ژاپن هم اعتماد به نفس خودمان را بالا ببریم و هم برای حریفان خط و نشان بکشیم.

پاشازاده افزود: نکته مثبت در بازی دیروز تیم‌ملی انگیزه بالای بازیکنان بود. بازیکنان ما نشان دادند که می‌توانند هجومی بازی کنند و امیدوارم روندی که مقابل ژاپن وجود داشت، در بازی‌های رسمی نیز ادامه داشته باشد.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس