کد خبر 481530
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

روابط عمومی سازمان لیگ از برنامه‌های فرهنگی این سازمان برای دیدار روز جمعه پرسپولیس و صبای قم خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الله بهمنی با اشاره به دیدار روز جمعه پرسپولیس و صبای قم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سازمان لیگ باهمکاری کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، بزرگداشت سردار رشید اسلام حسین همدانی و هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تدارک دیده است.

وی افزود: پیش از آغاز بازی، مراسم عزاداری و نوحه‌خوانی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور مداحان اهل بیت برگزار خواهد شد. همچنین اجرای مراسم دمامه‌زنی توسط گروه‌های مذهبی نیز ازجمله دیگر برنامه‌های این روز است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد: داوران،کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس و صبای قم نیز پیش از آغاز این دیدار با اهدای شاخه گل به سردار حسین همدانی شهید مدافع حرم و هادی نوروزی بازیکن با اخلاق و مرحوم پرسپولیس ادای احترام خواهند کرد.

بهمنی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، قرار است کانون هواداران باشگاه پرسپولیس توسط 7 هزار نفر از تماشاگران روبروی جایگاه نام هادی نوروزی و شماره این بازیکن را با اجرای طرح موزیک به یاد هادی نوروزی به نمایش در آورند.
منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس