دویست و بیست نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از آزمایش موشک عماد که چند روز قبل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، تشکر کردند.

به گزارش مشرق، متن بیانیه 220 نماینده به شرح زیر است:

«در آستانه محرم حسینی و همزمان با تشییع پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی و پیکرهای جان باختگان فاجعه منا، موشک عماد توسط فرزندان رشید ملت بزرگ ایران اسلامی در صنایع دفاع وزارت دفاع، طراحی و ساخت و آزمایش شد.

نصب موفقیت آمیز موشک دوربرد عماد نسل جدید موشک‌های بالستیک و نخستین موشک دوربرد با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت و تولید اژدرهای هدایت شونده از ابزارهای قدرت بازدارندگی از تهدیدات احتمالی به شمار می‌رود که لازم است ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش‌ها و پیشرفت‌های صنایع دفاعی کشور با اتکا به جهاد علمی و دفاع و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه و الگوی موفق در اقتصاد مقاومت قدردانی نموده و مجددا حمایت همه جانبه خود را از ارتقاء سامانه‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام نماییم.

بدون شک این موفقیت‌ها تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا و در راستای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین‌المللی از افتخارات برتری ساز منطقه‌ای و موجب یاس دشمنان خواهد بود.»
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس