کد خبر 481218
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

پایگاه اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصاویری از حضور نیروهای این گروه در شهر "سرغایا" واقع در شمال شهر زبدانی خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت حدود یک ماه از آغاز اجرای طرح آتش بس میان نیروهای ارتش سوریه و حزب الله از یکسو با گروههای تروریستی تکفیری فعال در شهر زبدانی، پایگاه اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصاویری از حضور نیروهای این گروه در شهر "سرغایا" واقع در شمال شهر زبدانی خبر داده است.

اردوگاه داعش در شمال زبدانی+تصاویر

بنابر این تصاویر، گروهی از نیروهای داعش در حال کار با سلاح و تمرین تیراندازی در کوههای حاشیه شهر سرغایا مشاهده کی شوند. این در حالی است که گروههای تروریستی تکفیری محاصره شده در شهر زبدانی هرگونه حضور داعش و القاعده در این شهر و مناطق حاشیه ای آن را تکذیب می کردند. با توجه به اختلاف شدید داعش با گروههای رقیبش انتظار می رود سرغایا به محل جدیدی برای کشمکشها و درگیریها میان دو طرف تبدیل گردد.

اردوگاه داعش در شمال زبدانی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پويا ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    چهار تا شپشو
  • عليرضا ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    داعش را خيلي بزرگ ميكنند درحقيقت تعداى جنايتكار وحشى مزدور كه اجازه ميدهند با جناياتش بزرگ نمايي كند بطور يقين اجازه دهند ايران وارد بشود چند روزه از روي زمين پاك ميكنه وكشورهاى اسلامى يك نفس راحت ميكشه
  • ناشناس ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    ادم وقتي نگاهشون می کنه از زندگی سير مي شه. خاک بر سرشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس