کد خبر 481000
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

مانور جدیدترین نسل جنگنده های میگ-29 روسیه در ارمنستان آغاز شد.

به گزارش مشرق، منابع روس خبر دادند در مانور نیروهای تحت امر فرماندهی نظامی روسیه در ارمنستان، علاوه بر جدیدترین نسل جنگنده های میگ - 29، تانکها و زرهپوش های روسیه در پایگاه نظامی این کشور در ارمنستان شرکت دارند.

این مانور در اراضی کوهستانی کامهود و آلاگوز برگزار می شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    آقا به آذربایجان که جنگنده ای مثل میگ 29 نمیدن. چرا مسئولین ما حداکثر استفاده و سوء استفاده از این فرصت رو نمیبرن ؟ به راحتی می تونن آذربایجان را به سرمایه گذاری روی شفق و برهان تشویق کنند و از احساساتی عمل کردن آذربایجان هم جلوگیری کنند و همکاری اونا با اسرائیل رو به حداقل برسونند. فرصت فوق العاده ایه به خدا. آذربایجان درآمدهای سرشاری از نفت و گاز دارد و می تواند در بخش محدودی از صنایع نظامی ایران سرمایه گذاری هنگفت کند. با درآمد حاصل از فروش داونگرید شده این جنگنده ها به آذربایجان می توان سرمایه لازم برای قاهر رو جور کرد! البته مذاکره و وسوسه دیگه کار سیاسیون است
  • افشین تهران ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    شما چوری میگی انگار که داری از ساختن یک پل صحبت میکنی.مگه کسی گفته مشکل شفق سرمایه گذاری هست؟؟بعدشم اذربایجان که به امریکا پایگاه میده و به اسراییل خدمات شریک نظامی قابل اعتمادی هست؟؟یادت رفته همین چند سال پیش میخواست مردم اذربایجان رو تحریک کنه اما شکر خدا این مردم وطن پرست کار عناصرش رو ساختند؟
  • سروش ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    میگ۲۹ ده تا اف۱۶ را حریفه
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 1
    دولت باصطلاح آذربایجان یک دولت فاسد وبشدت غربزده وضدمردمی است وهیچ همکاری امنیتی یا نظامی با این رژیم که نوچه اسراییلی هاست امکان پذیر نیست...این در جواب دوستی که ذوق کرده بودند تا رژیم آذربایجان در پروژه های نظامی ما سرمایه گذاری کند.؟؟!!
  • علیا ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    1 1
    باهوش آذربایجان دربست در اختیار اسرائیل هست. همچین همدیه رو بغل ردند که... هرچقدر رابطه ی ما با ارمنستان به عنوان ی همسایه خوبه و حتی اونها به ما به عنوان یک همپیمان برای خودشون نگاه میکنند برعکسش آذربایجان ما رو دشمن خودشون میدونند. فقط برو ببین توی درگیری ارمنستان و آذربایجان که موجب پیروزی ارمنستان شد ایران طرف کدوم یکی رو گرفت و یه تحقیق کن ببین پهپاد اسرائیلی که چند ماه قبل سرنگون شد از کدوم پایگاه در کدوم کشور ارسال شده بود. درضمن میگ ها برای ارمنستان نیستند. توی پایاه روسیه در ارمنستان آزمایش شدند و متعلق به ارتش روسیه هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس