یک فروند جنگنده اف 14 و چند فروند میگ 29 به اجرای عملیات شناسایی منطقه رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5 پرداختند.

به گزارش مشرق، یک فروند هواپیمای شکاری جنگنده اف 14 و چند فروند جنگنده میگ 29 جهت اجرای عملیات شناسایی منطقه رزمایش و تمرین هوایی، از پایگاه شهید بابایی اصفهان به سمت انارک پرواز کردند.

این جنگنده‌ها پس از حضور در بر منطقه فضای رزمایش، اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت شناسایی کرده و با موفقیت به پایگاه شهید بابایی بازگشتند.

یادآور می‌شود منطقه هدف به وسعت 7 هزار کیلومتر مربع در منطقه انارک اصفهان واقع شده است.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    مگه اف 14 شناسایی هم داریم؟! مگه داریم؟ مگه میشه؟! فکر میکردم فقط RF-4 و RF-5 داریم. یعنی RF-14 هم داریم؟
  • علیا ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    1 0
    از اونجایی که چند سال قبل اعلام شد اف14 های ایران توانایی حملات زمینی رو پیدا کردند احتمالا نمونه هایی هم برای شناسایی ارتقا داده شدند. چون هم توانایی مانور بسیار بالایی دارند و هم دماغه ی بزرگی برای جا دادن انواع رادارها و ... البته ابعاد بزرگ اف14 مخصوصا فاصله ی بین دو موتور زیاد این هواپیما یعنی شکم هواپیما میتونه بزرگترین معضل باشه. مگر اینکه بخار دماغه ی خیلی بزرگی که داره رادارهایی برای شناسایی از ارتفاع بالا روش نصب بشه
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    1 0
    آقای علیا شکم بزرگ هواپیمای اف-14 چه معزلی را ایجاد میکنه؟ فاصله دو موتور برای نصب چهار موشک فینیکس طراحی شده مگر اینکه شما طرح دیگه ای داشته باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس