امام باقر علیه السلام فرمودند: ای علقمه اگر تو این زیارت را خواندى، دعا کرده‎اى به آنچه که ملائکه ی زائر حسین دعا می‎کنند و خداوند صد هزار هزار درجه براى تو می‎نویسد و مانند کسى هستى که با امام حسین علیه‎السلام شهید شده و در درجات آنها شرکت کرده باشد و براى توست ثواب زیارت هر پیغمبر و رسول و هر زائرى که امام حسین علیه‎السلام را زیارت کرده باشد.

صوت / زیارت عاشورا

سرویس حسینیه مشرق- صالح بن عقبه و سیف بن عمیره نقل می‎کنند که علقمة بن محمد الخضرمى گفت: به امام باقر (علیه‎السلام) عرض کردم دعایى به من تعلیم فرمایید که اگر از نزدیک زیارت کردم بخوانم و دعایى که اگر از دور اشاره به سلام کردم بخوانم .

حضرت فرمودند: اى علقمه هر گاه تو اشاره به سلام نمودى و دو رکعت نماز را خواندى هنگام اشاره به آن حضرت بعد از تکبیر این قول - زیارت عاشورا - را بگو . پس اگر تو این زیارت را خواندى دعا کرده‎اى به آنچه که ملائکه زائر حسین دعا می‎کنند و خداوند صد هزار هزار درجه براى تو می‎نویسد و مانند کسى هستى که با امام حسین(علیه‎السلام) شهید شده و در درجات آنها شرکت کرده باشد و براى تو ثواب زیارت هر پیغمبر و رسول و هر زائرى که امام حسین(علیه‎السلام) را زیارت کرده نوشته شود.

بعد از نقل زیارت علقمه می‎گوید: امام باقر(علیه‎السلام) به من فرمودند اگر بتوانى هر روز در خانه خود این زیارت را بخوانى تمام این ثواب‎ها براى تو خواهد بود.

صوت زیارت پرفیض عاشورا با صدای مداحان مختلف برایتان آماده شده است تا در صورتی که علاقه مند بودید آن را دانلود کنید و در تلفن همراه، خودرو و یا هر موقعیت دیگری آن را گوش کنید . التماس دعا

برای دانلود صوت زیارت عاشورا روی لینک های زیر کلیک کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 0
    سلام متأسفانه جلسات مذهبی قرآن را با 3 نفر ، زیارت عاشورا را با 15 نفر ، سخنرانی را با 30 نفر و مداحی و سینه زنی را با 200 نفر انجام می دهند . واقعا ما کجاییم !!!؟؟؟...
  • داداش رضا ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    0 0
    مهم اینه که بیایم تو این مجالس...
  • کیا ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    0 0
    مومن حداقل در اول صبح جمعه زیارت عاشورا می خواند..........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس