کد خبر 480681
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

سرمربی اسپانیا از عملکرد دروازه بان خود برابر اوکراین تمجید کرد.

به گزارش مشرق، آس نوشت: تیم ملی اسپانیا در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا 2016 فرانسه یک بر صفر مقابل اوکراین پیروز شد.

دل بوسکه، سرمربی اسپانیا پس از بازی گفت: تیم اوکراین خطرناک ظاهر شد و ما را آزار داد. آن ها موقعیت های گل زیادی داشتند اما عملکرد خوب ما در خط دفاعی و دروازه مانع از گلزنی آنان شد.

او افزود: آن ها از تیم قدرتمندی برخوردارند. کمتر تیمی شخصیت این چنینی دارد. امیدوارم در بازی حذفی از سد حریفشان بگذرند و اوکراین را در فرانسه ببینیم.

دل بوسکه درباره تغییرات زیاد در ترکیب تیم اظهار کرد: می خواستیم همه بازیکنان را بسنجیم. تجربه خوبی بود. خوشحال هستیم. توپ بیشتر تحت اختیار تیم ما بود اما تیم اوکراین موقعیت های بیشتری داشت. با بازیکنانی همچون یارمولنکو و کونولپیانکا ضد حمله می‌زدند. در مقابل در تیم ما داوید دخیا و تیاگو عملکرد خیلی خوبی داشتند.

سرمربی اسپانیا راجع به حضور ماریو گاسپار گلزن این دیدار و دخیا در ترکیب اصلی تیم برای یورو 2016 گفت: همه خوب بازی کردند و این دو نفر نیز بازی خوبی ارائه دادند. خوب است که به بازیکنان دیگر توجه شود. انتخاب 23 بازیکن برای این مسابقات سخت است اما زمان زیادی به شروع یورو باقی مانده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس