کد خبر 480523
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

«منصور هادی» و «خالد بحاح» که یکی خود را رئیس‌جمهور و دیگری نخست‌وزیر یمن می‌داند، پس از ناکامی‌های متعدد در تشکیل دولت در «عدن»، این روزها با یکدیگر به اختلافات شدیدی برخورده‌اند.

به گزارش مشرق، «خادل بحاح» نخست‌وزیر خودخوانده یمن و معاون «منصور هادی» پس از اینکه مجبور شد از «عدن» در یمن فرار کند و دوباره به ریاض پناهنده شود؛ اختلافات شدیدی را با «منصور هادی» پیدا کرده است.

به نوشته پایگاه خبری القدس العربی، «خادل بحاح» این روزها در ریاض (پایتخت عربستان) در حال رایزنی با مقامات سعودی است و این درحالی است که روابط بحرانی بین او و منصورهادی به وجود آمده است.

«خالد بحاح» که ماههاست در ریاض به حالت پناهندگی به سر می‌برد، هفته گذشته تصمیم گرفت که به «عدن» در جنوب یمن برود؛ اما گروه تروریستی داعش با چند خوردروی انتحاری به اقامت‌گاه وی در هتل القصر حمله کرد؛ اما خالد بحاح توانست از عدن فرار کرده و دوباره وارد ریاض شود.

پس از بازگشت وی به ریاض، اختلافات وی با رئیس‌جمهور مستعفی یمن، به درجه بحرانی رسیده است.

یک منبع مطلع در این باره می‌گوید: منصور هادی و افزاد نزدیک به وی، مدام در کار «خالد بحاح» دخالت کرده و با اقدامات وی مخالفت می‌کنند.

بیش از هفت ماه از حمله هوایی عربستان به یمن می‌گذرد و در این مدت، تمام تلاش عربستان و منصور هادی برای برقراری دولت در «عدن» در جنوب یمن به شکست انجامیده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایراننننننننننننن ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    کشورهای منطقه حالا که قدرت ائتلاف روسیه ایران سوریه عراق و حزب الله را دیدند دارن کم کم وارد عقلانیت میشن -کویت و ترکیه گفتن با ایران در مورد سوریه مذاکره میکنیم -پس نتیجه میگیریم قدرت گرفتن ایران با توافق هسته ای و حمایت روسیه(البته فعلا)باعث شده گستاخی کشورهای منطقه کمتر بشه پس ما باید از این موضوع درس بگیریم و این همکاریها را افزایش دهیم تا کشورهای دیگه هم به ایران تعظیم کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس