کد خبر 480369
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که تعطیلی‌های مداوم لیگ برتر باعث افت بازیکنان و فوتبال ایران می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی درخصوص تعطیلی لیگ برتر که باعث اعتراض بسیاری از بازیکنان و مربیان شده است، گفت: وقتی باید لیگ را تعطیل کرد که چیزی عایدمان شود. از ابتدای فصل چند بار لیگ تعطیل شد و همین موضوع کیفیت فنی بازی‌ها را پایین آورد. وقتی لیگ ما جان می‌گیرد و بازی‌ها پویا می‌شود، مسابقات را تعطیل می‌کنند. بازیکنان هم با تعطیلی‌های یک‌ماهه دچار افت می‌شوند. این تعطیلی‌ها، نتیجه‌اش همین می‌شود که تیم ملی این طور ضعیف بازی کند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: من در جایی می‌خواندم که لژیونرهای ژاپن در اروپا بازی می‌کنند و بازیکنان ما در بهترین حالت به لیگ قطر می‌روند. این مقایسه هم صورت می‌گیرد که در جام‌جهانی2006 یا 1998 لژیونرهای زیادی داشتیم، ولی الان اینطور نیست. درمورد این مسائل باید به گذشته برگردیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در فوتبال ما رخ داده است.

نصرتی تأکید کرد: اگر یادتان باشد در زمان مربیگری افشین قطبی، در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا دو بازی را بردیم و بازی مقابل امارات تشریفاتی شد. ما در این مسابقه با تیم دوم خودمان بازی کردیم و سه گل به امارات زدیم. در همین جام ملت‌ها با مربیگری کی‌روش، دیدید که چه بازی بدی را مقابل امارات انجام دادیم و 80درصد مالکیت توپ در اختیار حریف بود.

مدافع پیشین تیم ملی ادامه داد: بهتر است تیم ملی ایران و تیم ملی امارات را از چهار، پنج سال قبل تا به الان مقایسه کنید. آنها نه مربی خارجی دارند، نه بازیکنی که در اروپا بازی کند، ولی دیدید که چگونه پیشرفت کردند. من معتقدم در این چند سال با کی‌روش از لحاظ فنی پیشرفت خاصی نداشتیم و برخی چیزها درمورد نظم و دیسیپلین بهتر شد. این درحالی است که خیلی کم پیش آمد که در این چند سال، تیم ملی ما یک بازی مقتدر و یک برد مقتدرانه به‌دست آورده باشد.

مدافع گسترش فولاد در پایان درخصوص دیدار مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: نفت پرمهره‌ترین تیم ایران است، ولی در لیگ امسال نتایج خوبی نگرفته است. آنها حالا روی لیگ تمرکز کرده‌اند و می‌خواهند جبران کنند. ما بازی سختی داریم، ولی هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    اگه تو تیم بودی ام اینو میگفتی ؟ تو اصلا چجوری روت میشه خودتو نشون بدی ؟ میدونم غیر قابل انتشار میشه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس