کد خبر 478683
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

با بودجه 300 میلیون دلاری، مترو گلدوین مه یر نوامبر امسال از پر خرج ترین فیلم تاریخ سینما رونمایی می کند. فیلمی که فقط رقم ماشین‌های تصادفی آن چند برابر بودجه آثار سینمایی خیلی از کشورها است.

 به گزارش مشرق، در حالی که خیلی از رسانه‌های جهان از رقم 40 میلیون دلاری بودجه فیلم «محمد رسول الله» مجید مجیدی تعجب کرده اند و بعضا انتقاداتی از سوی عده ای به این عدد و خرج آن در سینما می شود، خبرگزاری های جهان چند روزی است که در شوک اعداد و ارقامیند که از پروژه «اسپکتر» به گوش می رسد. گری پاول یکی از دست اندرکاران اصلی فیلم بالاخره رسما اعلام کرد فقط هزینه ماشین های آستون مارتینی که در این پروژه از بین رفتند چیزی حدود 37 میلیون دلار بوده است و قریب به اتفاق این ماشین ها هم در یک صحنه و در شهر رم نابود شده اند. پاول می گوید قصد دارند این رکورد را ثبت کنند.

قضیه وقتی عجیب تر می شود که بدانید زمانی معادل یک شب طول کشیده تا این پلان ها ضبط شود و این هزینه و زمان فقط به خاطر چیزی حدود 4 ثانیه در فیلم است. در این سکانس که مقابل بنای کالاسیوم، رود تایبر و واتیکان فیلمبرداری شده 7 ماشین آستون مارتین DB10  که فقط برای این فیلم طراحی شده و تا اکران هم برای فروش بیرون نخواهند آمد از بین رفتند.

جدیدترین فیلم جیمز باند «اسپکتر» نام دارد و قرار است 6 نوامبر در سینماهای آمریکای شمالی اکران شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس