دنیل کریگ بازیگر بریتانیایی رسما از حضور در پروژه‌های بعدی جیمزباند کنار کشیده و خبر می‌رسد که دمین لوییس دیگر بازیگر بریتانیایی تبار؛جایگزین وی شود.پيش از اين و در طي سال 2005 با اعلام حضور دنيل كريگ در نقش جيمز باند جديد و جايگزينی پيرس برازنان؛ واكنش نسبت به حضور وي بسيار نامطلوب بود.

دنیل کریگ بازیگر نامدار بریتانیایی رسما از حضور در پروژه‌های بعدی جیمزباند کنار کشیده و خبر می‌رسد که دمین لوییس دیگر بازیگر بریتانیایی تبار؛ فیلم ممکن است جایگزین او باشد.
پيش از اين و در طي سال 2005 با اعلام حضور دنيل كريگ در نقش جيمز باند جديد و جايگزين شدن  وی به جای پيرس برازنان؛ واكنش جیمز باند قبلی ، نسبت به حضور وي بسيار نامطلوب بود.

با اينهمه كريگ كه آن هنگام حدود ده سال سابقه تئاتري داشت و در سال 2002 در فيلم جاده تباهي سام مندس در كنار پل نيومن و تام هنكس درخشيده بود ؛ در ورسيون جديد كازينو رويال ظاهر شد و نظرمنتقدان را جلب کرده بود.

در روزهاي اخير از يك بازيگر بريتانيايي به نام دمين لوييس نام برده مي شود كه ممكن است جايگزين كريگ شود. گزارش‌های جدید حاکی از این است که بازیگر «هوملند» نخستین انتخاب برای جایگزینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند است.گفته شده دنیل کریگ پس از اکران «اکسپکتر» از این مجموعه کنار می‌گیرد تهیه کنندگان این فیلم اکنون به انتخاب جایگزینی برای این بازیگر ۴۷ ساله فکر می کنند اما یک منبع معتبر به ساندی میرورو گفته: اگر دنیل کریگ از فیلم بیرون برود، این دمین لوییس است که می‌تواند تاج جاسوسی را بر سر بگذارد.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتخاب جیمز باند بعدی وجود داشته و تام هاردی، مایکل فاسبندر، و ادریس آلبا مطرح بوده‌اند. پیرس برازنان که خودش زمانی جیمز باند بود و در چهار فیلم نقش آفرینی کرد، اخیرا گفته بود هر چند هیچ چیز غیرممکن نیست، اما فکر می‌کنم جیمز باند بعدی باید مرد و سفیدپوست باشد. او به این ترتیب انتخاب ایدریس آلیا را منتفی دانسته بود.
وی گفته بود: بازیگران سیاهپوست فوق‌العاده‌ای داریم ولی دلیل هم وجود ندارد که باند سیاه نباشد، اما جیمز باند زن، نه این ممکن نیست! باند باید مرد باشد و اسمش هم باید جیمز باشد: باند، جیمز باند.
همه این گمانه زنی ها در حالی اتفاق می افتد که دنیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند گفت قصد ندارد به زودی از این نقش کناره‌گیری کند و حتی اگر اجرای این نقش سخت تر شود هم او ادامه می دهد.به گزارش گاردین، در حالی که بحث و شک و گمان زیادی درباره این که چه کسی جایگزین دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند شود وجود دارد، دنیل کریگ در گفتگویی با «میل» گفت او هیچ علاقه‌ای به واگذار کردن این نقش ندارد و نمی‌خواهد از استون مارتین خود به این زودی‌ها بگذرد.

وی تاکید کرد که چقدر تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد تا بتواند فرمی را که برای این نقش لازم است، حفظ کند. او گفت: تا حد مرگ کار می‌کنم. هر روز سخت‌تر می‌شود، اما مثل خود زندگی است. تا زمانی که از نظر فیزیکی قابلیتش را داشته باشم ادامه می‌دهم.

وی افزود: برای یک فیلم دیگر قرارداد دارم اما نمی‌توانم پیش بینی کنم چه پیش می آید.

«اسپکتر» چهارمین فیلم جیمز باند است که دنیل کریگ در نقش او ظاهر شده است. او در ۹ سال اخیر این نقش را در اختیار داشته و در سال ۲۰۰۶ با «کازنیو رویال» برای اولین بار در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شد. او گفت پس از بازی در «اسکای فال» به این فکر کرده که از این نقش کنار برود اما پس از این که آن فیلم رکوردشکن شد حضور او در نقش جیمز باند بعدی، ضروری شد.درباره جایگزین‌های دنیل کریگ حرف‌های زیادی زده می‌شود و طبق شایعات منتشر شده دمین لوییس بازیگر «هوملند» به عنوان بهترین گزینه مطرح شد.

 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس