مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پس از بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با 72رای موافق ،175 رای مخالف، 5رای ممتنع به استیضاح از مجموع آراء252 ماخوذه به عباس آخوندی اعتماد کرد.

به گزارش مشرق، جلسه بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 13 امضا از سوی هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

آخوندی سومین وزیر استیضاحی در دولت یازدهم است، پیش از این فرجی‌دانا وزیر علوم و علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس نهم استیضاح شدند.

جلسه مجلس با ۸۲ کرسی خالی نمایندگان آغاز شد



جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام علی لاریجانی رئیس مجلس و با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.

هم‌اکنون 205 نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور دارند که بر این اساس کرسی 82 نماینده مجلس خالی است.

بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دستورکار جلسه علنی امروز مجلس است.

آغاز جلسه استیضاح وزیر راه بدون حضور روحانی



جلسه بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از دقایقی قبل در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 13 امضا از سوی هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

آخوندی سومین وزیر استیضاحی در دولت یازدهم است، پیش از این فرجی‌دانا وزیر علوم و علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس نهم استیضاح شدند.


ثروتی: امیدی به تحول در وزارت راه و شهرسازی نیست/ رسایی: آقای آخوندی! کیست که نداند سیاسی‌ترین وزیر کابینه شما هستید

چه کسانی از کابینه دولت در جلسه استیضاح وزیر راه حاضر شدند؟



در حالی جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی دقایقی قبل در مجلس آغاز شده که برخی از وزرا و مسئولین کابینه یازدهم به منظور دفاع از "عباس آخوندی" در صحن علنی مجلس حاضر شدند.

"اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهور، "بیژن نامدار زنگنه" وزیر نفت، "علی طیب‌نیا" وزیر اقتصاد و دارایی، "علی‌اصغر" فانی وزیر آموزش و پرورش، "محمود گودرزی" وزیر ورزش و جوانان، "سید حسین هاشمی" استاندار تهران، "حسینعلی امیری" معاون وزیر کشور، "مجید انصاری" معاون پارلمانی مجلس از جمله شخصیت‌های کابینه دولت یازدهم بودند که در جلسه استیضاح وزیر راه حضور یافتند.

عدم حمایت فراکسیون‌های سیاسی از استیضاح آخوندی



نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه استیضاح وزیر راه و شهرسازی را بررسی خواهند کرد.

این استیضاح مدتها است که در کمیسیون عمران در حال بررسی است اما با اعمال نظر هیات رئیسه تا هفته گذشته اعلام وصول نشده بود.

بر اساس این گزارش فراکسیون اصولگرایان در برابر این استیضاح سکوت کرده و هیچ یک از اعضای هیئت رئیسه فراکسیون این استیضاح را امضاء نکرده اند.

ثروتی: امیدی به تحول در وزارت راه و شهرسازی نیست/ رسایی: آقای آخوندی! کیست که نداند سیاسی‌ترین وزیر کابینه شما هستید


ثروتی: امیدی به تحول در وزارت راه و شهرسازی نیست



غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردموسی الرضا ثروتی در صحن علنی مجلس در موافق با استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایندگان تمام مراحل لازم را در چارچوب وظایف نظارتی خود برای جلوگیری از استیضاح وزیر راه را انجام دادند و حتی آقای لاریجانی نیز دو جلسه گذاشتند.

وی ادامه داد: نمایندگان از وضعیت نامناسب مسکن، عدم پاسخگویی به مردم، عدم پرداخت تسهیلات مکمل 5 میلیونی و تاخیر در ارائه واحدهای ساخته شده گلایه دارند.

ثروتی تصریح کرد: فقدان زیر ساختهای لازم در حوزه راه و مسکن و مزخرف خواندن پروژه مسکن مهر از سوی وزیر راه و شهرسازی و همچنین وضعیت جاده ها و ترافیک شدید و فوت و مجروح شدن بستگان مردم آنها را کلافه کرده است ونمایندگان را مجبور به استیضاح وزیر راه و شهرسازی کرده است.

رحماندوست: حقوق مردم و ایثارگران جای گذشت ندارد



غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردمجتبی رحماندوست در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: وزیر راه در جلسه ای پیرامون تامین مسکن ایثارگران گفت من به صورت صد در صدی و فراتر از قانون این موضوع را پیگیری میکنم.

وی ادامه داد: وزیر راه در جلسه دیگری گفت من برای بخش تامین بخش مسکن ایثارگران هیچ مسئولی را نمیگذارم و خودم شخصا متولی این کار هستم و هر ایثارگری در هر منطقه از کشور مشکلی داشته باشد، من(وزیر راه) خودم شخصا پیگیری می کنم و مسئله را حل می کنم.

رحماندوست اظهار کرد: قانون برنامه وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرده تا مسکن جانبازان 50 درصد و بالاتر را که حداقل 2 سال سابقه حضور در جبهه داشتند و همچنین ازادگان و فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد را در صورتی که سابقا از مسکن دولتی استفاده نکردند، تامین کند.

وی ادامه داد: علیرغم پیگیری های متعدد در جلسات مختلف از مجموع 158 هزار و 363 نفر واجد صلاحیت اعلامی از سوی ایثارگران 6 هزار مورد برای تامین مسکن شان اقدام شده، یعنی زیر 4 درصد.


رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟



غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردرسایی در موافقت با استیضاح گفت: اخوندی زمانی که در دوره ی سازندگی وزیر مسکن بود اعلام کرد که ایده مسکن مهر را خودم ارائه کردم و حالا نمیدانیم چطور در زمان حال این ایده مزخرف شده است.

وی ادامه داد: در طول دو سالی که بحث سوال از وزیر راه و شهرسازی در جریان بود تنها چیزی که از وزیر راه و شهرسازی دیده شد  وعده های سرخرمن و دادن شعارهای طرح های جدید برای جایگزینی مسکن مهر بود.

رسایی تصریح کرد: واقعا اگر این استیضاح سیاسی بود ما باید تا این اندازه مماشات میکردیم؟ چرا یه عده ضعف های مدیریتی خودشان را با شانتاژ های رسانه ای می پوشانند؟ آیا استیضاح سیاسی روندی به این طولانی را طی می کند؟ آیا اعتراضات مردم به روند طولانی تحویل پروژه های مسکن مهر سیاسی است؟

وی در حالیکه فیلمی از اعتراضات مردم محروم مانده از پروژه مسکن مهر از نمایشگر های مجلس در حال پخش بود ادامه داد: من برای اینکه بتوانم روز قیامت جواب بدهم این استیضاح را انجام می دهم.

رسایی اظهار کرد: آقای اخوندی در جلسه سوال گفت در حال حاضر 150 هزار مسکن مهر داریم که متقاضی ندارد اولا این رقم واقعی نیست چون معاون آخوندی می گوید که 45 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی داریم، ثانیا آقای اخوندی از اول که آمد سامانه ثبت نام مسکن مهر را بست، آقای اخوندی بروید سامانه مسکن مهر را باز کنید بینید متقاضی دارد یا خیر!

متن استیضاح آخوندی در ۵ محور منتشر شد



غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردتن استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، منتشر شد.

در این متن که با امضاء ۱۵ نفر از نمایندگان خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته شده است، ۵ محور برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی عنوان شده است.

موسوی لارگانی:آقای وزیر برای روستاها چه کردید؟



غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردحجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی (14 مهر 94) در موافقت با استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: خداوند را شاهد قرار می‌دهم که هدفم از امضای استیضاح آقای آخوندی احقاق حقوق ملت محروم و مظلومی است که ما باید صدای رسای این عزیزان باشیم، من به نوبه خود قسم یاد می‌کنم که اهداف سیاسی و جناحی باعث امضای بنده نبوده است.

وی افزود: از خدای متعال می‌خواهم تا به حقیر انصاف در بیان و به همکاران دقت نظر در تصمیم گیری در این روز خطیر عنایت فرماید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تصریح کرد: یکی از ایرادات اصلی نمایندگان بی دقتی در توزیع اعتبارات در استان‌ها و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها براساس نظام چانه زنی است که متاسفانه در دو سال مدیریت آقای آخوندی به شدت در این وزارتخانه مشاهده شده است.

موسوی لارگانی در ادامه مطرح کرد: چرا باید پروژه‌های حوزه‌های انتخابیه تعدادی از نمایندگان نسبت به بقیه اولویت داده شود.

پاسخ لاریجانی درباره خلاصی آخوندی از دریافت کارت زرد



غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردحمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در سخنانی به عنوان موافق استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی پارلمان سخنرانی کرد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: در آخرین سؤالی که از وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح شد، وی با اختلاف یک رأی ششکنده از مجلس کارت زرد نگرفت و بعداً هم معلوم شد که درست نبوده است.

سپس علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به رسایی گفت: این اظهارات شما درست نیست، این موضوع از اختیارات هیأت رئیسه مجلس است و ما چنین چیزی را تأیید نمی‌کنیم. ما در بررسی‌هایمان حرف شما را تأیید نمی‌کنیم.

کوچک‌زاده: استیضاح آخوندی؛ استیضاح پابرهنگان علیه کابینه تنبل و مرفه است


غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردمهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که به عنوان موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس سخن می‌گفت، با بیان اینکه این استیضاح، بعد از مطرح شدن مورد هجمه شارلاتانیزم مطبوعاتی و رسانه‌ای یک جریان و باند سیاسی قرار گرفت، تصریح کرد: برخی گفتند، این استیضاح سیاسی است اگر این جماعت که چنین اتهاماتی می‌زنند یک حرف درست زده باشد، همین است چرا که بنده معتقدم این استیضاح 100 درصد به معنای مقابله یک جماعت علیه جماعت دیگر است.

وی با بیان اینکه استیضاح وزیر راه، فریاد بی‌خانمان از دست سرمایه‌دارن و ملاکلان از خدا بی خبر است، افزود: در بحث مسکن مهر، مردم شاهد خلاف وعده‌ای بودند که طرف قراردادشان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده نه آقای آخوندی.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه استیضاح آخوندی، استیضاح محرومانی است که بر اساس طرح مسکن مهر قرار بود صاحب مسکن شوند اما شما با مزخرف خواندن این طرح، امیدشان را به باد دادید، خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر می‌گوید برای تکمیل پروژه مسکن مهر بودجه ندارید، باید پاسخ دهید که آیا این کسری منابع نمی‌توانست از محل دریافت اقساط و فروش زمین‌ها تامین شود؟ شما و رئیس‌تان هزاران وعده به مردم دادید اما عمل نکردید، رئیس‌تان گفت 500 روزه مشکل مردم را حل می‌کنم اما الان 2 سال از انتخابات می‌گذرد و خبری از حل مشکلات نیست.

متن کامل طرح استیضاح آخوندی +اسامی امضاکنندگان



15غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل دارد نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردند و از صبح امروز در دستور کار صحن علنی قرارگرفته است.

اسامی امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیز بدین شرح است:

حسن کامران - مجتبی رحماندوست - مهدی کوچک‌زاده - حسینعلی حاجی‌‌دلیگانی - بهرام بیرانوند - موسی‌الرضا ثروتی - سیدمحمود نبویان - جواد کریمی‌قدوسی - روح‌الله حسینیان - حمید رسایی - عبدالله سامری - سیدناصر موسوی‌لارگانی - نیره اخوان‌بیطرف - فاطمه آلیا و زهره طبیب‌زاده‌نوری.

آخوندی: استیضاح من جای تامل دارد


غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردعباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان جلسه استیضاح خود که امروز در مجلس در حال برگزاری است با تشکر از استیضاح کنندگان و کسانی که زحمت استیضاح را کشیدند و وزارتخانه را رصد کردند اظهار کرد: استیضاح وزرا حق مجلس است و من در طول این دوسال 4بار به نحوی از نمایندگان تاییدیه گرفتم.

وی ادامه داد: یکبار در جلسه رای اعتماد و سه بار هم در طول دوسال اخیر از من سوال شد که در هر سه بار پاسخ های قانع کننده ای را به نمایندگان ارایه کردم که امیدوارم برای بار پنجم نیز صحبتهایم برای نمایندگان قانع کننده باشد.

آخوندی استیضاح خود توسط نمایندگان را قابل تامل دانست و گفت استیضاح زمانی به جریان میوفتد که پاسخ های دوره های پیش قانع کننده نباشد و از این حیث که پاسخ های قبلی من برای نمایندگان قانع کننده بوده استیضاح امروز جای تامل دارد.

هاشمی: آقای وزیر! چراهنوز برخوردی با عوامل سقوط آنتونف نشده است؟



غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل داردسیدمهدی هاشمی که در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 14 مهر) مجلس به عنوان نماینده موافق استیضاح وزیر راه سخن می‌گفت، اظهار کرد: بر اساس آمار از سال 2009 تا 2011 روندی کاهشی سوانح هوایی داشتیم و از سال 2011، 18 برابر استاندارد بین‌المللی سوانح هوایی داشتیم اما در سال 2015 طبق پیش‌بینی‌ها 220 برابر عرف جهانی حوادث هوایی داشتیم که این نشان از بی‌برنامگی وزارت راه در عرصه هوایی است. چرا در مورد سقوط هواپیمای آنتونف کسی بازخواست نشد و چرا تاکنون بارها و بارها چرخ هواپیماها باز نشده است؟

هاشمی گفت: فرصتی نیست برای اینکه ما وضعیت صنعت هوایی، ریلی، جاده‌ای را به درستی ترسیم کنیم اما با نگاهی به آمارها متوجه می‌شویم که در سال 2001 هجده درصد در سال 2013 پنجاه درصد، درسال 2014 صد و پنجاه درصد و تا پایان 2015 براساس براوردی که نسبت به آمار جهانی داشتیم 220 درصد با افزایش حوادث مواجه بودیم.

آرامی: آخوندی وزیری استراتژیک است



غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل دارددر ادامه جلسه استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی، منصور آرامی عضو کمیسیون عمران مجلس در مخالفت با این استیضاح گفت: آخوندی یک وزیر استراتژیک است و به مسائل عمرانی کشور نگاهی ملی دارد.

وی نگاه سیاسی به وزارت راه و شهرسازی راه یک نگاه خطا دانست و گفت: وزارت راه و شهر سازی صرفا یک وزارت پیمانکاری است بلکه یک وزارتخانه اقتصادی است و اگر چرخهای آن بچرخد اقتصاد کشور نیز متحول می شود.

آرامی با اشاره به تعامل خوب وزیر راه و شهرسازی و معاونانش با کمیسیون عمران مجلس گفت: موردی نبوده است که ما از آقای اخوندی برای شرکت در جلسات کمیسیون عمران دعوت کنیم و ایشان به دعوت مان جواب رد بدهد.

غیبت روحانی‌در جلسه استیضاح وزیر/ رسایی: آخوندی چگونه مبدع طرحی است که بعدها آن را مزخرف خوانده است؟/ متن کامل طرح استیضاح / آخوندی: استیضاح من جای تامل دارددر ادامه جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی باهنر نائب رئیس دوم مجلس در  مخالفت با استیضاح اخوندی اظهار کرد: پروژه مسکن مهر یک پروژه عظیمی است و می توان از زوایای مختلف به آن نگاه کرد؛ در این پروژه خانواده هایی صاحب مسکن شدند که نسل اندر نسل مسکن ملکی نداشتند.

وی ادامه داد: از دید اقتصاد کلان بر این باوریم که اگر پروژه مسکن مهر با محاسبات دقیق تر مدیریت می شد شاید این مشکلات بوجود نمی آمد.

باهنر تصریح کرد: من مدعی ام که در نتیجه مسکن مهر، 10 واحد درصد تورم به کشور تزریق شد و دهک پنج به پایین جامعه به دلیل مسکن مهر قدرت خریدشان 10 واحد درصد کاهش پیدا کرده است.

زارعی: معاونان آخوندی فاقد تخصص و تجارب لازم مدیریتی هستند



آخوندی با 175 رای مخالف استیضاح و 72 رای موافق وزیر راه ماند/ اظهارات نمایندگان موافق و مخالفعلی اصغر زارعی در نشست علنی امروز سه شنبه (14 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: از دلایل موافقت من با این طرح موضوعاتی مانند عدم تناسب مسئولیت‌ها و تخصص‌ها در وزارتخانه در سطوح بالا و عدم رعایت ضوابط و گسترش زمینه‌های رانتی در این وزارتخانه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم حضور معاونان و مدیران تخصصی در سطوح بالای وزارت راه و شهرسازی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که یک فردی که در زمینه ریلی و جاده‌ای در سطح معاون وزیر تخصص داشته برای بخش بنادر و دریانوردی انتخاب شده است. همچنین فردی زمینه تخصص هوایی داشته و به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارتخانه اعزام شده است. از طرفی دیگر یکی دیگر از افراد در بخش مدیریت منابع آب تجربه داشته که در حوزه معاونت ساخت و زیر بنای حمل و نقل کشور انتخاب شده است.



آخوندی به ساختمان نقره‌ای آفریقا بازگشت/ وزیر راه ماندنی شد



آخوندی با 175 رای مخالف استیضاح و 72 رای موافق وزیر راه ماند/ اظهارات نمایندگان موافق و مخالفنمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان پس از بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و استماع صحبت‌های موافقان استیضاح وزیر راه و شهرسازی، مجدداً به وی اعتماد کردند.

وکلای ملت با  72 رأی موافق، 175 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از 252 آرای مأخوذه، مجدداً به وی اعتماد کردند.

آخوندی سومین وزیر استیضاحی دولت یازدهم است، نمایندگان مجلس نهم پیش از رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم و علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را استیضاح کرده بودند.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 71
  • سرباز نظام ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    درود بر رسایی... درود بر کوچک زاده.... درود بر ثروتی... درود بر نمایندگان با شرف
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    کوچک زاده و چقدر مودبانه صحبت میکند.. به رییس جمهور کشور بزرگ ایران میگوید رییستان..
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    از صدا و سیما پخش میشه یا نه؟؟
  • وحید ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    رای میاره
  • سرباز نظام ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    ما منتظر استیضاح وزیر محترم نفت هم هستیم............
  • حسام ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    با وزارت خداحافظی باید کنه
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    شبکه فرهنگ رادیو پخش زنده است
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    با توجه به موارد مطرح شده در سخنان مخالفان وزير ، انتظار راي اوري مجدد اخوندي خيلي سخت و تعجب اور بود
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    الهی که این 175 تا راه اون 175 تا رو رفته باشن رفیق
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    دلواپس های عزیز تشت آب یخ موجود است
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    بزرگترین ایرادی که می بینم احداث همزمان هزاران کیلومتر راه آهن در سراسر کشوره آن هم در شرایطی که توان تولید ریل داخل کشور نداریم و واردات به سختی صورت می گیره علاوه بر این احداث راه آهن هزینه مولتی میلیاردی می طلبد و سختی کار بسیار دارد بخش های زیادی از خطوط راه آهن کشور هم باید تعمیر و تعویض شوند ، شده کار فرسایشی و اتلاف نیرو و پول ، اگر به ترتیب جلو می رفتیم طرح ها زودتر به بهره برداری می رسید و مردم و اقتصاد کشور بهره می بردند ، مطمئن هستم اگر الویت دار می رفتیم جلو الان خط آهن قزوین رشت انزلی آستارا که خطی جهانیست و خط ملایر کرمانشاه خسروی عراق و خط خواف هرات که بسیار حیاتی هستن تا الان بهره برداری شده بود .
  • بلبل ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    آقای وزیر فکری به حال سازمان بنادر بکنید....
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    سر مسکن مهر را بدون بی حسی بریدند تا ثروتمندان در بخش متولید مسکن بی رقیب باشند.
  • پاپانوئل هم می داند ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    تسنیم:بیژن زنگنه وزیر نفت برای برخی نمایندگان موافق استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی، پیامکی فرستاده که محتوای آن به‌شرح زیر است: "شنیده شده که جنابعالی موافق استیضاح دکتر آخوندی هستید، البته بنده در اصل خبر تردید دارم. توقع است با استیضاح ایشان همراهی نکنید و در عوض تلاش خواهد شد تا انتظارات و ایرادات جناب‌عالی تأمین گردد".
  • رای ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    دیدین حالا (اخوند) ماند ؟!!!@
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    مشرق چرا نظرات را نمی گذاری؟ ایا اقای .... هم خط قرمز شده؟
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    بهمین خیال باش
  • مهدی 90085 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    مسکن مهر ماکه بعد از هفت سال درست نشد حالا چه این چه اون... حق ما که ...............بیخیال
  • ریاستی ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    بخش اعظم رکود کشور از کانال مسکن میگذرد.
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    اینا کار دیگه ای جز استیضاح کردن وزرا بلد نیستن؟ یعنی چی هر روز در مورد استیضاح یه وزیر رایگیری میکنن؟ کدوم دولتی میتونه اینجوری کار کنه؟ زرنگ بودن زمان دولت قبل داشتن مملکتو نابود میکردن جلوش وایمیستادن. جلوی ر... و ز... و ب... رو میگرفتن.
  • محسن ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    اقای دکتراخوندی اصلا به کارکنان نمیرسد اگرشما دراین مدت شنیدیدیادیدکه ایشان برای دفاع ازحق راهدارن جایی صحبت کردن به ماهم بگیدازنظرحقوقی دراین وزارتخانه هرسازمان یک مدل حقوق میگیرندوبدترین انها هم راه وشهرسازی استانهاوسازمان
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    اتفاقا بيشترين استيضاح را در دولت قبل مجلس انجام داد
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    مدير عامل سازمان بنادر بايست تخصص دريايي داشته باشد نه ريلي
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    واقعا جمله درستي بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس