تمامی خودرو‌های بی‌ام‌و دیر یا زود تحت ارتقای بخش اسپرت این شرکت‌، اِم پاور قرار می‌گیرند؛ حال نوبت به X4 رسیده است.

 به گزارش مشرق، بی‌ام‌و X4، برادر کوچکتر X6، با پیشرانه‌های  ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو به بازار عرضه شده بود. حال برای عاشقان قدرت، مدل تقویت شده توسط ام پاور در دسترس است. بی‌ام‌و X4 M40i توانایی تولید ۳۵۵ اسب بخار نیرو و ۳۴۳ پوند فوت گشتاور را دارد.

بی‌ام‌و X4 M40i را معرفی کرد

این خودرو که بر پایه‌ی X4 xDrive35i ساخته شده است، وزنی برابر ۱۹۲۰ کیلوگرم دارد که علی‌رغم افزایش قدرت، کاهش وزن را نیز تجربه کرده باشد. این تغییرات باعث شده است تا X4 M40i به تنها ۴.۷ ثانیه زمان احتیاج داشته باشد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

بی‌ام‌و X4 M40i را معرفی کرد

 افزایش ۵۵ اسب بخاری تنها تغییر صورت گرفته نیست. گیربکس ۸ سرعته این خودرو تحت بهبود‌های اِم پاور قرار گرفته و هم‌چنین عملکرد سیستم چهارچرخ محرک XDrive نیز ارتقاء یافته است. ترمز‌های خودرو نیز برای شرایط کاری سنگین‌تر آماده شده‌اند.

بی‌ام‌و X4 M40i را معرفی کرد

رینگ‌های ۱۹ اینچی به همراه لاستیک‌های چهار فصل پنچررو به صورت استاندارد همراه خودرو عرضه می‌شوند. اما قابلیت سفارش رینگ‌های ۲۰ اینچی به همراه لاستیک‌های میشلین پایلوت سوپر اسپرت، وجود دارد. خروجی‌های اگزوز کرومی مشکی از دیگر تغییرات صورت گرفته بر X4 است. رنگ آبی متالیک نشان داده شده در تصویر نیز خاص مدل M40i خواهد بود.

بی‌ام‌و X4 M40i را معرفی کرد

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    پسر عموی پراید خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حمید ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    اسألوا الله من فضله
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    به بابام بگم بخره برام الکی مثلا من پسر یک اقا زاده هستم یا یه مربی فوتبال لیگ برتری ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس