سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسات هفته آینده مجلس برای رسیدگی به طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی از برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: براساس برنامه کاری مجلس هفته آینده زمان سرکشی نمایندگان مجلس به حوزه‌های انتخابیه است اما بنا به تصمیم هیئت رئیسه، مجلس هفته بعد جلسه علنی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جلسات هفته آینده مجلس برای رسیدگی به طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه با بیان اینکه تصمیم هیئت رئیسه این است که این طرح به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شود، گفت: کمیسیون امنیت ملی تا روز شنبه گزارش بررسی‌های خود را به هیئت رئیسه خواهد داد تا این طرح تا پایان هفته آینده تعیین تکلیف شود.

مصری در مورد چرایی ارجاع این طرح به کمیسیون امنیت ملی نیز تصریح کرد: تصمیم در مورد ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌ها با هیئت رئیسه است و هیئت رئیسه نیز تصمیم گرفت این طرح به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس