کد خبر 475554
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۶

روسیه در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی درباره حملات هوایی جنگنده های روسیه در شمال سوریه اعلام کرد این کشور تنها مواضع داعش را هدف قرار می دهد.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، مقامات روسی در واکنش به اظهارات غرب می گویند اطلاعات نشان می دهد جنگنده های روسی تنها مواضع داعش را هدف قرار داده اند. آمریکا، روسیه را متهم کرده بود که به جای مواضع داعش نیروهای تحت حمایت آمریکا و متحدانش را هدف قرار می دهد.

در پاسخ به این ادعا سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت این کشور ارتش آزاد سوریه تحت حمایت آمریکا را تروریست ندانسته و آنها را در مذاکرات صلح آینده به رسمیت می شناسد.

لاوروف با حضور در یک کنفرانس خبری در حاشیه مجمع سازمان ملل خاطر نشان کرد: نیروهای روسی تنها مواضع تروریست ها را در سوریه هدف قرار می دهند. به گفته وی تروریست ها همان گروههایی هستند که از سوی آمریکا و متحدان غربی اش نیز تروریست خطاب می شوند.

وزارت دفاع روسیه نیز در بیانیه ای از تداوم حملات جنگنده های روسی علیه مواضع داعش در کشور سوریه خبر داد. به گفته این وزارتخانه جنگنده های سوخو روسی تا کنون ۸ بار بر فراز آسمان سوریه پرواز کرده اند که طی این پروازها پنج بار با موفقیت مواضع داعش هدف قرار گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    من مطمئنم که سفیانی با کشور روسیه در ارتباط است. مطمئنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس