کد خبر 475092
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این‌که تمام حجاج مصدوم شناسایی شده‌اند، گفت: با توجه به تعداد جان‌باختگان، زمان شناسایی زیاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این‌که تمام حجاج مصدوم شناسایی شده‌اند، گفت: با توجه به تعداد جان‌باختگان، زمان شناسایی زیاد خواهد شد.

امیرمحسن ضیائی‌استرآبادی که همراه وزیر بهداشت در عربستان حضور دارد، در ارتباط زنده تلویزیونی اظهار کرد: مذاکرات با مقامات سعودی در جریان است تا وضعیت جان‌باختگان مشخص شود ولی زمان می‌برد و به نظر می‌رسد این مذاکرات ادامه یابد. وی درباره بررسی کانتینرهایی که هنوز باز نشده است، خاطرنشان کرد:‌ اینها (سعودی‌ها) در وضعیت سختی قرار گرفتند ولی کانتینرها باز می‌شود و شناسایی صورت می‌پذیرد و اجساد نیز از همه کشورهای مسلمان است ولی به صورت شبانه‌روزی این شناسایی‌ها در حال انجام است اما به نظر می‌رسد با توجه به تعداد جان‌باختگان زمان بیشتری برای شناسایی خواهد برد.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر نیز شامگاه دیروز با اعلام این‌که تحقیق و تفحص در داخل سردخانه مرکزی مکه از روز سه‌شنبه تا عصر چهارشنبه متوقف شد، گفت: هیات پزشکی از یافتن مجروحان مجهول‌الهویه در بیمارستان‌های سعودی به طور کامل ناامید شده است. عربستان اجازه نداده گروه ایران وارد سردخانه "معیصم" در مکه شود.


منبع: جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس