مسئولان عربستان به وظایف خودشان عمل نمی کنند و درمواردی عکس آن عمل می کنند و موذیگری می کنند. ایران اگر بخواهد عکس العمل نشان دهد اوضاع آنها خوب نخواهد بود.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر حضور یافتند.

در این مراسم، حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به حادثه تأسف بار و خونين منا، آن را بدليل جان باختن هزاران نفر از حجاج بويژه صدها نفر از حجاج ايراني، عزا و مصيبتي واقعي براي ملت ايران خواندند و با اشاره به لزوم تشکيل کميته حقيقت ياب با حضور کشورهاي اسلامي و از جمله ايران، گفتند: دولت عربستان در انتقال ابدان مطهر جان باختگان به وظايف خود عمل نمي کند و جمهوري اسلامي ايران نيز تاکنون با خويشتنداري و ادب اسلامي، حرمت برادری را در دنیای اسلام نگه داشته است، اما اين را بدانند که اندک بي احترامي به دهها هزار نفر از حجاج ايراني در مکه و مدينه و عمل نکردن به وظايف براي انتقال ابدان مطهر، عکس العمل سخت و خشن ايران را در پي خواهد داشت.

ايشان با اشاره به جان باختن مظلومانه و با زبان تشنه حجاج در حادثه منا و عزادار شدن خانواده هايي که مشتاقانه منتظر بازگشت عزيزان خود بودند، افزودند: هنوز تعداد دقيق جان باختگان ايراني در اين حادثه مشخص نيست و احتمال افزايش آمار به صدها نفر ديگر وجود دارد و اين حادثه، واقعا مصيبت بزرگي براي ملت ايران است.

عربستان با موذی‌گری به وظایف خود در انتقال جان‌باختگان عمل نمی‌کند/ عکس العمل ایران سخت و خشن خواهد بود/ جاهلی‌های امروز عید ما را با حوادث خونین منا عزا کردند

رهبر انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به برخي گزارش ها مبني بر جان باختن احتمالي بيش از پنج هزار نفر در حادثه منا، خاطر نشان کردند: درحاليکه قرآن کريم خانه خدا را محل امنيت و حج را جايگاه امنيت مي داند اما اکنون بايد پرسيد که، «آيا اين، امنيت است؟»

 حضرت آيت الله خامنه اي با تأکيد بر لزوم تشکيل «کميته حقيقت ياب» با حضور کشورهاي اسلامي و از جمله ايران، خاطر نشان کردند: ما فعلاً درباره علت اين حادثه، قضاوت پيش از موعد نمي کنيم اما معتقديم دولت عربستان به وظايف خود در قبال مجروحان حادثه منا عمل نکرده است و آنان را با حالتي مستأصل و تشنه رها کرد.

ايشان به مشکلات بوجود آمده در انتقال بدنهای مطهر جان باختگان حادثه منا و پيگيري مسئولان کشور اشاره کردند و با تأکيد بر لزوم ادامه پيگيري هاي مسئولان، افزودند: در اين موضوع، دولت عربستان به وظايف خود عمل نمي کند و در برخي موارد نيز موذي گري انجام مي دهد.

 رهبر انقلاب اسلامي گفتند: جمهوري اسلامي ايران تاکنون از خود خويشتن‌داري نشان داده و رعايت ادب اسلامي و حرمت برادري در دنیای اسلام را کرده است اما اين را بدانند که دست ايران، برتر از خيلي ها است و امکانات بيشتري هم دارد و اگر بخواهد در مقابل عناصر اذيت کننده و موذي عکس العمل نشان دهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود و در هیچ صحنه هماوردی، حریف نخواهند شد.

عربستان با موذی‌گری به وظایف خود در انتقال جان‌باختگان عمل نمی‌کند/ عکس العمل ایران سخت و خشن خواهد بود/ جاهلی‌های امروز عید ما را با حوادث خونین منا عزا کردند

 حضرت آيت الله خامنه اي با تاکيد بر اينکه عکس العمل ايران اسلامي خشن و سخت خواهد بود، خاطر نشان کردند: در دوران هشت سال دفاع مقدس، قدرت هاي شرق و غرب و کشورهاي اطراف از يک عنصر خبيث و فاسد حمايت کردند اما سرانجام همه آنها سيلي خوردند و بر همين اساس، ايران را مي شناسند و اگر هم نمي شناسند، الان بشناسند.

ايشان با اشاره به حضور دهها هزار نفر از حجاج عزیز کشورمان در مکه و مدينه، هشدار دادند: اندک بي احترامي به حجاج ايراني و همچنين عمل نکردن دولت عربستان به وظايف خود در قبال بدنهای مطهر، موجب عکس العمل ايران خواهد شد.

رهبر انقلاب گفتند: جمهوري اسلامي ايران اهل ظلم نیست اما ظلم و ستم هیچکس را نیز قبول نمی کند، بنابراین حقوق هيچيک از انسان ها و ملتها اعم از مسلمان و غير مسلمان دست درازي نمي کند، اما اگر کسي بخواهد به حق ملت و کشور ايران دست درازي کند، با او برخورد محکمي خواهد شد و به لطف خدا توانايي اين برخورد نيز وجود دارد و ملت ایران، مقتدر و پایدار است.

حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از سخنان خود، «ايمان عميق»، «شجاعت» و «دانش» را سه عنصر بسيار مهم در تشکيل هويت يک نيروي مسلح خواندند و خاطر نشان کردند: اگر در نيروي مسلح، ايمان نباشد، روحيه ضعيف کشي بوجود خواهد آمد، اگر شجاعت نباشد، نيروي مسلح در هنگامه خطر، قادر به انجام وظيفه خود نخواهد بود و اگر دانش نباشد، ابزارهاي نيروي مسلح در برابر ابزارهاي طرف مقابل، کُند خواهند بود.

عربستان با موذی‌گری به وظایف خود در انتقال جان‌باختگان عمل نمی‌کند/ عکس العمل ایران سخت و خشن خواهد بود/ جاهلی‌های امروز عید ما را با حوادث خونین منا عزا کردند

ايشان هدف قرار دادن خانه ها، خيابان ها، بازار و حتي مجلس عروسي را در يمن، نمونه اي از ضعيف کشي و نبود روحيه شجاعت در یک نيروي مسلح دانستند و با توصيه به جوانان نيروهاي مسلح کشور براي تقويت ايمان و شجاعت و ابتکار تحقيقاتي و دانش پژوهي، خاطر نشان کردند: امروز نظام اسلامي، هم نيازمند ابزارهاي جنگي سخت و هم، ابزارهاي جنگي نرم است زيرا دنياي کنونيِ تحت سيطره قدرت شياطين، براي انسان هاي خداجو دنيايي خطير است و بايد همواره آماده و مجهز بود.

رهبر انقلاب اسلامي علت اصلي دشمني قدرتمندان غاصب جهاني با جمهوري اسلامي و ملت شجاع و انقلابي ايران را، ايستادگي ملت در مقابل آنها و حفظ هويت و جوهره اصلي و حل نشدن در نظامات استکبار، برشمردند و گفتند: آمادگي نيروهاي مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسيج و ساير نيروها، فقط به معناي آمادگي براي پيروزي در مقابل دشمن نيست بلکه بايد اين آمادگي، بازدارنده نيز باشد.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تهديدهاي قدرتهاي جهاني برضد نظام اسلامي، افزودند: ملت ايران در دوران چهار دهه انقلاب بويژه در هشت سال دفاع مقدس نشان داده است که قدرتمند و نيرومند و داراي هويت و گوهر است و در مقابل بدخواهان مي ايستد.

ايشان با تاکيد براينکه ملت ايران ثابت کرده، در مقابل استکبار، مقاوم، آگاه و بصير است و همچنين براي هويت خود و بشريت احترام قائل است، گفتند: ايستادگي در برابر استکبار، احترام به بشريت و همه ملت ها است.

عربستان با موذی‌گری به وظایف خود در انتقال جان‌باختگان عمل نمی‌کند/ عکس العمل ایران سخت و خشن خواهد بود/ جاهلی‌های امروز عید ما را با حوادث خونین منا عزا کردند

رهبر انقلاب اسلامي به چنگ و دندان نشان دادنهاي دشمنان اشاره و خاطر نشان کردند: همواره اينگونه بوده است که مشت کوبنده انسانهاي مومن مي تواند آنها را وادار به عقب نشيني کند.

 حضرت آيت الله خامنه اي در پايان، جوانان نيروهاي مسلح را به بازخواني دقيق قضاياي دفاع مقدس و طرحهاي عملياتي و بازديد از مناطق عملياتي، از منظر نظامي و استفاده از تجربيات پيشکسوتان توصيه کردند و خطاب به آنان گفتند: شما بايد حِصنِ مستحکم کشور و نظام اسلامي، به معني واقعي کلمه باشيد.

در ابتدای این مراسم، رهبر انقلاب اسلامی، با حضور در یادمان شهدا، به شهیدان سرافراز ادای احترام کردند.

فرمانده کل قوا، سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

در این مراسم، خانواده یکی از شهیدان نیروی دریایی ارتش، یک روحانی نمونه، سه تن از فرماندهان، سه تن از اساتید و پژوهشگران و پنج نفر از دانش آموختگان نمونه دانشگاههای ارتش هدایای خود را از دست فرمانده معظم کل قوا دریافت کردند. همچنین یکی از دانش آموختگان و نماینده دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نیز مفتخر به دریافت درجه و سردوشی شدند.

عربستان با موذی‌گری به وظایف خود در انتقال جان‌باختگان عمل نمی‌کند/ عکس العمل ایران سخت و خشن خواهد بود/ جاهلی‌های امروز عید ما را با حوادث خونین منا عزا کردند

قرائت سوگند نامه دانشجویان جدید، سرود دسته جمعی، و رزمایش میدانی غدیر از دیگر برنامه های مراسم امروز بود.

در ادامه مراسم، یگانهای حاضر در میدان صبحگاه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر از مقابل جایگاه رژه رفتند.

در این مراسم، همچنین امیر سرلشگر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، ضمن خیر مقدم تأکید کرد: ارتش با الهام از روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ملت ایران، با اقتدار کامل و ارتقای تواناییهای رزمی، آماده مقابله با تهدیدهای نوظهور و جان فشانی است.

امیر دریادار دوم حکیمی فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر نیز گزارشی از روند تحصیلی و آموزشهای تخصصی- علمی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاههای افسری ارتش بیان کرد.

در ادامه این مراسم، دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در حضور فرمانده کل قوا، تمرین دریایی انجام دادند.
منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 125
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدای امام خامنه ای
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خدایا شکرت به خاطر چنین رهبری
  • عباس مطهری نیا زنجان ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل نیروهای مسلح موجب سرازیر شدن اشک های شوق ملت عزیز ایران شد. از موضع اقتدار و صلابت صحبت می فرمایند خداوند به ایشان سلامتی و طول عمر عنایت فرماید. جانم فدای رهبر
  • منتقم ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    کافیه رهبر اذن بدن تا آل سعود رو به فنا بدیم
  • میلاد ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدای امام خامنه ای
  • حسين ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبيک گوش بفرمان رهبريم وخدا شکر بخاطر اقتدار وغرورملي
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ای جونم آقا. به خدا قسم فقط فرمایشات امام خامنه ای میتونه دلهامونو آروم کنه. لبیک مولا.
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    می زنیم میپوکونیم عربستانو
  • محمد ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ای محرم بزم یهود لعنت به تو آل سعود خانه حق نمی ماند به قبضه ابوسفیان که روشنای فرداهاست عقیق سرخ دلهامان به نصرت خدا یمن رها شود جهان لبالب از صدای ما شود اهریمن زمان ما نفرین به تو ای آمریکا
  • ناشناس ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    از سمت یمن انتقام شهدا را می گیریم.مرگ بر ال سعود
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    پیش به سوی عربستان
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اگر دولت و وزارت خارجه با عربستان منفعلانه برخورد نمی کرد دیگر لازم نبود خود آقا شخصا وارد معرکه شوند و از خود مایه بگذارند. واقعا جای تاسف وجود دارد...
  • نصرالله ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    یمن را هم بیش از پیش تجهیز کنید تا ضربات کاری بر آل سقوط وارد کنند
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    زنده باد رهبر شجاع و عزیزمان را تا ظهور حجت اللهم عجل لولیک الفرج
  • هادي ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    درورد خداوند بر امام خامنه ای رهبرم همانا دعاي مهدي فاطمه پشتيبانت باشد از تو به يك اشارت از ما به سر دويدن با اين حرفاي اين سيد بزرگوار قلبم اروم شد
  • سیدی از هفتکل ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    حضرت آقا ما منتظر اشاره شما هستیم
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اخ جان جيگرم خنك شد قربون اقتدار وصلابت حضرت اقا
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    آخی کمی نفسم بالا اومد، چند روز بود نفسم سنگین شده بود، ای رهبر تنها تویی که عشقش در دلم است
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    درود بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب احساس غرور کردم از این موضع عزتمندانه
  • ناشناس ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    واقعا سخنان فرمانده معظم کل قوا باعث غرور هر ایرانی است
  • م الف ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    حرف حساب اینه ، نه بی احترامی بعضی ها به مسئولین کشور (وزیر امور خارجه)
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    گور پدر آل سعود . باید پدرشون رو در بیاریم نجس های وهابی رو
  • و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بسم الله القاصم الجبارین با صلوات بر محمد و آل محمد و با درود بر روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)و با آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) و با آرزوی ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) و با آرزوی مغفرت و آمرزش برای حجاجی که در وقایع اخیر مکه و منا جان باختند٬ بنا به فرموده امام خمینی(ره):اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امريکا و ال سعود برطرف خواهيم کرد و داغ و حسرت حلاوت اين جنايت بزرگ را بر دلشان خواهيم گذاشت و با برپايي جشن پيروزي حق بر جنود کفر و نفاق و ازادي کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهيم شد. و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظ الله):جمهوري اسلامي ايران تاکنون از خود خويشتن‌داري نشان داده و رعايت ادب اسلامي و حرمت برادري در دنیای اسلام را کرده است اما اين را بدانند که دست ايران، برتر از خيلي ها است و امکانات بيشتري هم دارد و اگر بخواهد در مقابل عناصر اذيت کننده و موذي عکس العمل نشان دهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود و در هیچ صحنه هماوردی، حریف نخواهند شد و عکس العمل ايران اسلامي خشن و سخت خواهد بود و اندک بي احترامي به حجاج ايراني و همچنين عمل نکردن دولت عربستان به وظايف خود در قبال بدنهای مطهر، موجب عکس العمل ايران خواهد شد. ما ملت مقاوم٬ آماده و همیشه در صحنه ایران اسلامی ؛آمادگی داریم تا در پشت سر مقام ولایت و با فرمان معظم له٬پاسخی محکم و دندان شکن به حکومت و حکام بی کفایت آل سعود عربستان بدهیم و آنها را به عذابی الیم و وحشتناک گرفتار سازیم!!! الله اکبر......جانم فدای رهبر.
  • فدایی رهبر ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدای ایران و رهبر(منتظر دستور حضرت اقا هستیم ) لبیک یا خامنه ای
  • جواد اسدی ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    آفرین بر حضرت زهرا سلام الله علیها با چنین فرزندی . حقا که خون حضرت علی علیه السلام در رگهای فرزندش جاری است .
  • یک ارتشی ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    دوستت داریم خامنه ای عزیز
  • مجید ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    درود بر آقای خامنه ای...قطعا سر مقامات وهابی و کثیف سعودی من جمله وزیر جنگ جنایتکارشون گیج خواهد رفت.کاش مسولان دولت یک دهم ایشان شجاعت و غیرت نسبت به مردم و وطنشون داشتند دولت انقدر منفعلانه عمل کرد که وهابی ها گستاخی را به حد اخر رساندن ولی این مرد بزرگ مشت محکمی به سینه حرامزاده های منطقه کوبید خدا ایشان را برای اعتلای نام ایران و حفظ دلگرمی ملت در پناه خودش حفظ کند.
  • ابوالفضل ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    با اشاره چشم اقا بند پوتين سفت ميكنيم
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    حرف حساب اینه
  • مهدي ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    سربازتم بخد
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اگر آقا اشاره کنند من به همراه چند میلیون جان برکف عربستانونو لوله می کنیم ان شاالله ما اهل کوفه نیستیم حسین تنها بماند
  • اسماعیل ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    سربازتم ایران .جانم فدای ایران وایرانی اماده ایم هرچی وهابی به درک بفرستیم به امید خدا
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدایی رهبر آماده ایم آماده ،فقط و فقط امر بفرمایید
  • گمنام ترین ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خدا یا رهبر بصیر و شجاعم را تا ظهور دولت حق نگهدار
  • لازمی ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    آفرین .در ر این چند روز جز حقارت ملت مسلمان از دولتمردان کشورم ندیدم
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اگر دولتمردان هم مثل آقا برخورد می کردند چه می شد
  • احمدی ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جهان اسلام باید که در مقابل این جرثومه های فساد در عربستان یعنی پادشاه بی کفایت ونالایق و حیوان صفت سعودی بایستند و آنچنان درسی را به این خاندان وحشی بدهند که هرگز فراموش نکنند .. باید خانه ی خدا را از لوث وجود نجس وکثیفشان پاک کرد . مسلمانان چرا ساکت هستید . هر چه فریاد دارید بر سر امریکا وفرزندان ناخلفش بکشید .اسرائیل وعربستان ودیگر کشورهایی که خوی استکباری و وحشی گری دارند را نابود کنید . باید جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت استفاده نماید وبه دولت عربستان طی یک هشدار وزمان کوتاه بگوید تا آخرین فرد از حجاج ایرانی را تحویل دهند و پوزش بخواهند ، 0
  • ابوالفضل مهدی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    آقا جانم فدایت از شنیدن سخنانت اشگ شوق بر پشمانم جاری شد زیرادر این چند روز بخ جز حقارت ملت مسلمان ایران صحبتی حتی از دولتمردان کشورم به جز خوش و بوش با اربابان آل سعود که فاسدان سعودی در پناه قدرت کاذب آنها چنین جسارتی کردند ندیدم خدا یا رهبر بصیر و شجاعم را تا ظهور دولت حق و در رکاب آن عزیز زهرا نگهدار
  • علی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام لبیک یا امام
  • عبدالرضا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ای رهبر آزاده .............. آماده ایم آماده .............. لبیک یا امام ..............
  • مهدی ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بسمه تعالی لا حول ولا قوه الّا بالله العلی العظیم به خـــــدای محمد (ص) قسم همین لحظه اگر رهبرم فرمان دهد تا به عربستان درس بدهیم ، آنچنان درسی را خواهم داد که دنیا را به تعجب وا بدارم 0
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    احسنت
  • محمد ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ای رهبر آزاده آمادایم آماده. لبیک یا امام خامنه ای
  • امیر ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدای رهبر .... فقط اشاره کن .....
  • محمد ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدای ولایت
  • ناشناس ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    دیپلماسی یعنی این،نه مثل بعضیا بری بخندی و زانو بزنی و بعدشم اتفاقی بری به دشمن دست بدی،کسی میتونه اینجوری صلابت داشته باشه که ایمان داشته باشه و کسی که مقیم لندن باشه و درس خونده آمریکا و انگلیس باشه فقط میتونه زانو بزنه و بخنده
  • مجتبي ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خدا حفظ كنه اين سيد بزرگوار رو... به خدا خيلي وقته منتظر چنين اظهار نظر محكم و استوار به اين وهابي هاي حروم زاده بودم... از تو به يك اشاره، از ما به سر دويدن
  • حسین اردشیری ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ای پادشاه سعودی مطمئن باش می آیم وگردنت را باریک کرده وقطع خواهم کرد
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد وای آل سعود وای...
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اقاجان ازتوبه یک اشاره تا انتقام زر دست وپا ماندن مادر سادات را از این نسل خبیث بگیریم کم کم باید کارگاه ها ی ساخت ضریح رو راه اندازی کرد
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم آقا خاک بر دشمنان عزت ایران
  • علي نظر ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    فدايت شوم رهبر عزيز
  • محمود ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک یا امام جانم فدای رهبر
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اقاجان ازتوبه یک اشاره تا انتقام زر دست وپا ماندن مادر سادات را از این نسل خبیث بگیریم کم کم باید کارگاه ها ی ساخت ضریح رو راه اندازی کرد
  • محمد ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    شمایی که از بلژیک پیام فرستادی واقعأ به نکته خیلی خوبی اشاره کردی ما نمیدونیم باید به چیه این دولت دل خوش کنیم و در یک کلام ،هر دم از این باغ بری میرسد
  • مصطفی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    الله اکبر حقا که فرزند خلف حیدر کراری. حالامیفهمیم که چرا یه روز گفت من دیپلمات نیستم من انقلابی ام. این چند روزه دیدیم دیپلماتهاچه کردند!!!
  • عبدالله المسکین ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدای الله جانم فدای اسلام جانم فدای رهبر آماده ی جهادیم
  • ناشناس ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    باید علاوه بر افزایش توان دفاعی کشور یمن وسوریه وعراق را تجهیز کنیم
  • محمد ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خامنه ای من عاشقتم یعنی میمیرم واست در بست آخییییییییششششش خدایا ممنونم که زیر سایه یه مرد با غیرت نفس میکشم آقا شما لب تر کن جون بخواه
  • میلاد ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    وای اگر رهبر حکم جهادم دهد نابودشون میکنیم به امید خدا ای رهبر آزاده آماده ایم آماده خدا رهبری رو برای ما حفظ کنه
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    درد و بلات بخوره تو سر بدخواهانت
  • منوچهر ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • میلاد ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    وای اگر رهبر حکم جهادم دهد نابودشون میکنیم به امید خدا ای رهبر آزاده آماده ایم آماده خدا رهبری رو برای ما حفظ کنه
  • محسن ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    عالی بود
  • علی ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اینست خصوصیات رهبر عزیزمان: شجاع مدیر مدبر عادل عالم اعلم ؛ مرهم دل ایرانیان جانم فدای علی
  • روح اله ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بالاخره یه مرد پیدا شد محکم حرف بزنه خیلی وقت پیش باید با این ال سعود محکم صحبت میکردیم بد جوری جو گیر شدن
  • مصطفی ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ساییتون با مشکل مواجه شده رسیدگی کنید به روز رسانی رو انجام بدید چون این خط آبی همراه خبر بالا و پایین میره تشکر از مطالب
  • احمد ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بیانات امروز رهبری موجب تسلای خاطر بازماندگان حادثه مناوهمچنین باعث افتخاروارامش عموم مردم ایران گردید
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    فقط امام خامنه ایه که میتونه اینجوری خونمو به جوشش دربیاره لبیک ای رهبر عزیزم
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بفرستنمون یمن بزنیم کتلت کنیم نفله ها رو
  • محمد ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خدایا ممنونم که زیر سایه یه مرد با غیرت نفس میکشم آقا شما لب تر کن جون بخواه
  • m.s75 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    تن این عربستان بد جوری میخواره
  • فدایی ولایت ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک یا امام لبیک یا امام رهبرا حکم جهادم بده ای رهبر عزیز از نوردیده ما ای بهتر از جان ما ما منتظر دستور حضرت عالی هستیم تا کعبه از لوث مشرکان و کافران یهودی الاصل پاکسازی کنیم ما منتظر تا جان خود را در راه تو فدا کنیم ما از وارثان مالک اشتر هستیم که با یک ضربه کار دشمن را تمام کنیم رهبرا منتظر حکم جهادیم
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بنازم به این همه شجاعت.یاد بگیرید مسئولان
  • نادر ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    آخییییی جیگرم حال اومد داشتم خفه میشدم
  • یک بسیجی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    درود بر این همه شجاعت و وقت شناسی و دشمن ستیزی.وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد....
  • سرباز ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جااانم به این آقا حقا که فرزند زهرایی عاااشقتم
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    به امید روزی که با کارت ملی بریم زیارت بقیع
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    به امید روزی که با کارت ملی بریم زیارت بقیع
  • محمود ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ای رهبر آزاده آماده ایم آماده.. لبیک یا خامنه ای...
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    برای نشان دادن آمادگی امشب یا فردا تجمع لبیک یا حسین لبیک یا خامنه ای یا لثارات الحسین برگزار کنیم
  • بانو ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    آقا دلمونو شاد کردی با پیامت.. برای سلامتیت دعا میکنم عزیز دل زهرا
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام و صلوات و فیوضات ذات اقدس ربوبی بر رهبر حکیم انقلاب
  • حجت ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    صد هزار شکر
  • محسن ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک یاحسین این بار عاشورایی خواهیم آفرید که جهانیان از کشته های سفیانیان پشته ها و از سرهایشان کوههای سر به فلک کشیده به نظاره بنشینند
  • مصطفی ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    آقا یعنی میشه ، آقا شما اراده بفرمایید . شما آلبوم بدید قبرستان سعودی تحویل بگیریید. بخدا قسم بخدا قسم . نمی دونید چقدر مشتاقیم عربستان رو سر جاش بشونیم . آقا از شما به یک اشاره از ما به سر دویدن . نماز صبح جمعه در مسجد الحرام به امامت حضرت آیت الله خامنه ای . چی میشه .. از این به بعد هم نماز اعیاد رو تو مسجد الحرام می خونیم .
  • مصطفی ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اگر آقا اشاره کنند . عربستان با ما طرف بشه . حاج قاسم . میشیم . همت میشیم . باکری. خرازی. متوسلیان میشیم . خلاصه یک ایران ارتش میشیم . باباشونو در میاریم. ای خدا برسون اون روزو.
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    یاحجة ابن الحسن ریشه سلمان بکن انشا.الله خدایا خدایا تاانقلاب مهدی خامنه ای رو نگه دار
  • sina ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    با انصاف مقایسه نمایید: ظریف: «روش مذاکره مستقیم با سعودی ها پاسخ نداد از طریق امیر کویت در ملاقات کوتاه از وی خواهش کردم که مداخله کند و با مداخله وی و صحبت وی با پادشاه عربستان از امروز صبح شاهد مقداری شرایط بهتری هستیم»! امام خامنه ای: «دولت عربستان در انتقال ابدان مطهر جان باختگان به وظايف خود عمل نمي کند و جمهوري اسلامي ايران نيز تاکنون با خويشتنداري و ادب اسلامي، حرمت برادری را در دنیای اسلام نگه داشته است، اما اين را بدانند که اندک بي احترامي به دهها هزار نفر از حجاج ايراني در مکه و مدينه و عمل نکردن به وظايف براي انتقال ابدان مطهر، عکس العمل سخت و خشن ايران را در پي خواهد داشت». *اوج رفتار اقتدار آمیز دولت یازدهم: خواهش از یک کشور ذره ای(کویت) برای حمایت از اتباع یک قدرت منطقه ای(ایران)!!!!
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    یاحجة ابن الحسن ریشه سلمان بکن انشا.الله خدایا خدایا تاانقلاب مهدی خامنه ای رو نگه دار وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
  • لبیک یاامام خامنه ای ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ازتو به یک اشاره ازما به سر دویدن.موضع قاطع ومحکم ولی امر مسلمین امام خامنه ای باعث تسلی خاطر بازماندگان شهدای مظلوم فاجعه مناشد.من که مطمئنم این حادثه به عمد وبه قصد تلافی بوده.بایدپوزه وهابی های خبیث ومجوس را به خاک مالید
  • جوادسیاهی ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    تا زمانی که جواب این جنایات احمقانه ال سعود مرموز را کوبنده ندهیم,هر روز گستاخ تر میشوند,باید یک گوشمالی بهشون داد تا بیشتر ازاین پاشونو از گلیم شون دراز تر نکنند
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    هموطن ساکن بلژیک کاملا درست کفتی
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خدایا مرا در بستر نمیران خدایا مرا در تصادف جاده ها در حوادث دیگه قبض روح نکن. به من لیاقت عطا کن تا در راه تو و در جبهه جهاد با دشمنانت به شهادت برسم. بی صبرانه منتظر شنیدن حکم جهادیم
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    مطمئنا سعودی ها سر جاشون می نشستند...
  • فدایی ایران و رهبر ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدای ایران و رهبر(ممتظر دستور حضرت اقا هستیم) لبیک یا خامنه ای
  • mohsen ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    برید ببینید توییتر چه خبره...لعنت بر ال سعود و پیروان جاهلش
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک یا مولانا و مقتدانا؛ لبیک یا خامنه ای. درود خدا بر این رهبر بیدار و بصیر و مومن. خداوند حفظ کند این بزرگ مرد را آمین.
  • رهرو ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    مرسی رهبری. از این قاطعیت لذت بردم.
  • سینا ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    رهبرا از تو یک اشاره از ما به سر دویدن
  • ناشناس ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    انشالله امام زمان به الام مسلمانان حهان پایان می دهد
  • علیرضا ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • بهروز ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
  • مهدی ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    کاردار احضار میکنن که چی بشه اشک از چشام داره جاری میشه خاک پاتیم حضرت آقا درود بر چهره نورانیت ای رهبر آزاده 'سیاست مداران دولتی که واقعان……
  • اهوازی ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ابا عبدالله تشنه لبیک بود نه آب لبیک یا خامنه ای امشب ساعت 40 : 22 شبکه 2 بررسی سخنرانی امروز حضرت آقا سید علی مرگ بر سازشکار
  • محراب ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    رهبرم فرمانبردارم و جان فدای شما... امر با شما
  • حسن ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ولاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم لبیک یا خامنه ای * لبیک یا خامنه ای * لبیک یابن رسول الله منتظریم کی شب حمله فرا می رسد . امر ز فرماندهی کل قوا می رسد . انشاء الله تعالی نیروی توانمند دریایی ارتش و سپاه ، عربستان سعودی را به حجاز تبدیل خواهند کرد انشاء الله تعالی . نیاز به نیروهای دیگر هم نیست .و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون .
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    لبیک با علی
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خدا نگهدارت ای رهبر شجاع
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    جونم ..آقا سید علی ....
  • هادی ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم عربستان و کشورهای فاسد دیگر بداند که ما منتظر دستور اقامون هستیم به حول الله دنیا رو از این حرومزاده ها راحت خواهیم کرد.دنیا پرستان بد جنس فقط بلدن به کمک این و اون برج بسازند.
  • علی آنزان ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    این چند روزه از دست سعودیها و انفعال دولت خودمان بغض کرده بودم ولی صحبتهای آقا بغضم را شکست و آرام شدم .جانم فدای رهبر شجاع که همیشه بجا و کوبنده سخن می گوید او براستی رهبر جهان اسلام است.
  • الی ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    عاشق رهبرم با این حرفاشون.. مخصوصا وقتی گفتن واکنش خشن و سخت میدیم و تجهیزاتش هم داریم.. یعنی قربون اینهمه شجاعتش. چرا مستقیم وارد جنگ بشیم... از طریق کمک به یمن عربستان رو بکوبیم آش و لاش بشن. آل سقوط فقط باید به دست ایران سرکوب بشه وای اگر رهبر حکم جهادم دهد....آل سعود سقوط تت حتمیه!
  • الی ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    تورو به قرااااااااااااان مردم ایران خوب این چند جمله رهبر رو بخونید!!!! هر ایرانی به خودش می باله!!!! عاشتم رهبرم...هیج جا ایران نمیشه به خدا.... 1-..اما سرانجام همه آنها سيلي خوردند و بر همين اساس، ايران را مي شناسند و اگر هم نمي شناسند، الان بشناسند. 2-اما اگر کسي بخواهد به حق ملت و کشور ايران دست درازي کند، با او برخورد محکمي خواهد شد و به لطف خدا توانايي اين برخورد نيز وجود دارد و ملت ایران، مقتدر و پایدار است. 3-اما اين را بدانند که اندک بي احترامي به دهها هزار نفر از حجاج ايراني در مکه و مدينه و عمل نکردن به وظايف براي انتقال ابدان مطهر، عکس العمل سخت و خشن ايران را در پي خواهد داشت. 4-اما اين را بدانند که دست ايران، برتر از خيلي ها است و امکانات بيشتري هم دارد و اگر بخواهد در مقابل عناصر اذيت کننده و موذي عکس العمل نشان دهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود و در هیچ صحنه هماوردی، حریف نخواهند شد. درد و بلاتون بخوره تو سر دشمنای ایران و ایرانی ... درود خدا بر خامنه ای
  • سيد محمد ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    فرزند علي مرتضي(ع) يعني اين/شمشير کشيده خدا يعني اين لبيک بگو به خطبه حيدري اش/فرماندهي کل قوا يعني اين جانم فداي رهبر حکيم/درو بلاش بخوره تو سر هرچي فتنه گر
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    ای کاش سایتی با مضمون لبیک به پیام اخیر رهبری راه اندازی می شد تا مشخص بشه مردم چه کینه ای از این آل سقوط دارن
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    دقیقا عزیز دل حرف دل منو زدی
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن رهبرم
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    بند پوتین سفت کردیم فقط منتظریم آقا یه اشاره بکنن!
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    آقا دلم لک زده برای یک حج تمتع بازیارت قبه الخضرا و بقیع بدون آل سعود!
  • علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    ما منتظر فرمانیم
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    خودم و زن و بچه و همه چیزم فدای امر جهاد سید علی ...به خاک سیاه مینشانیمشان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس