کد خبر 474589
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵

منابع یمنی از ادامه حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی به مناطق مختلف و حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به یک موضع نظامی سعودی در پاسخ به جنایات مستمر آل سعود خبر دادند.

به گزارش مشرق،‌ شبکه المیادین از وقوع دو انفجار شدید در صنعا و پرواز گسترده جنگنده‌های سعودی بر فراز پایتخت یمن خبر داد.

شبکه خبری المسیره هم گزارش داد نیروهای ارتش یمن، پایگاه نظامی الردیف عربستان را موشک‌ باران کردند که در پی این حمله، نظامیان سعودی با خودروهای خود از پایگاه الردیف گریختند.

سازمان ملل متحد نیز شهادت بیش از 130 یمنی بیگناه در حمله وحشیانه و ددمنشانه جنگنده‌های سعودی به کاروان عروسی در استان تعز را تایید کرد. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تحقیق در این زمینه شده است.

شبکه المیادین همچنین گزارش داد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در درگیری با نظامیان سعودی در منطقه جیزان عربستان، 13 خودروی آنها را منهدم کردند.

شبکه المیادین در اشاره به آمار تلفات و خسارت‌های اشغالگران سعودی،اماراتی،قطری و مزدورانشان در استان مأرب از انهدام 20 خودرو و زره و دو دستگاه تانک و هلاکت‌ ده‌ها نفر از جمله چند نظامی اشغالگر اماراتی در این استان خبر داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس