نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انحصار در صدا و سیما، افزایش آمار خودکشی و دیگرکشی را نتیجه فرهنگ‌سازی غلط صدا و سیما خواند.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی یونس اسدی، نماینده مردم مشکین‌شهر در نطق میان دستور خود گفت: حکام سعودی هار شده‌اند. باید مسئولیت‌ناپذیری این افراد را در جامعه بین‌الملل محکوم کرد.

وی با انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیما افزود: صدا و سیما به عده‌ای خاص منحصر شده است باید برنامه‌های رسانه انحصار بررسی شود تا ببینیم چند درصد مردم راضی هستند.

نماینده مردم مشکین‌شهر با اشاره به سرگردانی مراکز صدا و سیمای استان‌ها اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌های استانی و ملی ضعیف است.

اسدی ادامه داد: متاسفانه در برنامه های زنده خر و کرّه‌خر و در برنامه‌های غیرزنده عروسک‌های زرد حضور می‌یابند.

نماینده مردم مشکین‌شهر با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی فرهنگی در صدا و سیما خاطرنشان کرد: رویه فعلی صدا و سیما مصیبت بزرگی را بر سر فرهنگ دینی و ایرانی جامعه خواهد آورد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به دزدی‌های مدرن در پایتخت و سایر شهرستان‌ها توضیح داد: دزدان با امنیت کامل کار خود را انجام می‌دهند. با دستگاه فلزیاب در خانه‌ها دنبال طلا می‌گردند تا تمام سرمایه مردم را به یغما بردارند. آیا دستگاه امنیتی و قضایی فکری به حال حل این مشکل کرده است؟

اسدی در ادامه با انتقاد از آمار افزایش خودکشی و دیگرکشی در کشور گفت: افزایش آمار خودکشی و دیگرکشی نتیجه فرهنگ غلط صداوسیما است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    ... به جای اعتراض و انتقادات بی اساس به این همه موضوع بهتر نبود یکی رو تخصصی و تحقیقی مطرح و انتقاد میکرد؟ اصلا بهتر نبود امور فرهنگی رو به کمیسیون فرهنگی واگذار میکرد و اگه نکته ای هم داشت به همون کمیسیون ارجاع میداد؟ صدا و سیما کجاش انحصاریه؟ با این همه کانال هر کسی با هر سلیقه ای میتونه برنامه خودشو پیدا کنه. از برنامه های تخصصی قرآنی در شبکه قرآن گرفته تا ساز و آواز در شبکه نسیم تا پخش زنده های جذاب ورزشی و اخبار و سلامت و ... فقط نمیدونم چرا تو این همه انتقاد ایشون دولت رو فراموش کرده! وزارت فرهنگ و کار و رفاه و اقتصاد و غیره هیچ نقشی ندارن؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس