نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دست دادن با اوباما و کری توسط وزیر امور خارجه اقدام زشتی بود و او به خاطر این اقدام خود باید از ملت ایران عذرخواهی کند.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست دادن و احوال‌پرسی وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا گفت: وزیر امور خارجه اقدام بسیار بدی را مرتکب شده و باید از ملت بزرگ ایران به خاطر این اقدام خود عذرخواهی کند.

وی ادامه داد: دست دادن وزیر امور خارجه با وزیر خارجه و رئیس‌جمهور آمریکا اقدام قبیحی است و اینکه ما بخواهیم با آمریکایی‌ها دست بدهیم و با آنها نسکافه بخوریم و این باید در شرایطی اتفاق بیفتد که آنها از ملت ما عذرخواهی کرده باشند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید قول دهند که در امور داخلی کشور ما دخالت نکنند و خسارات اقدامات زشت خود را در دوران بعد از جنگ جهانی دوم در ایران باید پرداخت کنند و تا زمانی که این مسائل حل نشود کار دست دادن با آنها کار زشتی است.

طبق اخبار واصله روز گذشته و پس از اتمام سخنرانی رئیس‌جمهور در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل وزیر امور خارجه کشورمان به هنگام ترک سالن با رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا دست داد و احوالپرسی کرد که این مسئله بازتاب‌هایی را در سطح رسانه‌های خارجی به همراه داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    چرا اینقدر مسایل مهم رو ول کردید به جزییات می پردازید
  • کمال ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    و زانو زدن در برابر امیر کویت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس