مدیرعامل متروی تهران و حومه گفت:حدود 90 درصد از ایستگاه فرودگاه مهرآباد پیشرفت فیزیکی داشته است و سعی خواهد شد تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

 به گزارش مشرق، هابیل درویشی مدیرعامل متروی تهران و حومه، در خصوص زمان افتتاح ایستگاه متروی فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: طبق زمان بندی انجام شده توسط شرکت متروی تهران و حومه ایستگاه فرودگاه مهرآباد در آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: حدود 90 درصد از ایستگاه فرودگاه مهرآباد پیشرفت فیزیکی داشته است. البته کار نازک کاری و تجهیزات و همچنین پله برقی آن باقی مانده است که سعی خواهد شد در این مدت کوتاه سریعا تکمیل و توسط شهردار تهران به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه با بیان این که تمامی تونل ها و ایستگاه ها ساخته شده است خاطرنشان کرد: کار ریل گذاری ایستگاه فرودگاه مهرآباد به پایان رسیده است و همچنین کار ساخت واگن های این خط نیز انجام شده است و سعی شده که از توان داخلی برای ساخت واگن های این خط استفاده شود.

درویشی در ادامه تصریح داشت: البته واگن های خط متروی فرودگاه مهرآباد قابلیت تردد بدون راهبر را دارد و همین موضوع باعث تمایز این خط با دیگر خط های متروی تهران و حومه شده است.

به گفته درویشی خط انشعابی مترو به فرودگاه مهرآباد از خط ۴ نیز آماده شده که به زودی بهره برداری خواهد شد.

همچنین مدیرعامل متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه قطارهای خط متروی مهرآباد مخصوص جابه‌جایی مسافر طراحی شده است، گفت: طرح مبلمان این قطارها ویژه مسافر و توشه همراه است؛ این قطارها در واگن‌سازی تهران تولید شده و در حال حاضر تولید آن به پایان رسیده و در مرحله تست قرار دارد.

منبع: تهران‌پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس