کد خبر 473432
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

منابع سوری از هلاکت ۳۸ تروریست که بیشتر آنها چچنی بودند، در حومه لاذقیه و عملیات‌های دقیق ارتش علیه گروه‌های تروریستی در حلب و درعا خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) از عملیات مستمر ارتش این کشور علیه تروریسم در مناطق مختلف خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی، در عملیات منحصر به فرد علیه مخفیگاه‌ها و محورهای تحرکات تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری در روستاهای الروضه والمریج در حومه شمال شرقی لاذقیه، دست‌کم 38 تروریست را به هلاکت رساندند که بیشتر آنها چچنی بودند.تروریست‌های تکفیری این دو روستا را به مکانی برای آغاز حملات خود به مردم روستاهای مجاور با استفاده از سلاح‌هایی تبدیل کرده اند که با پول‌های آل سعود از طریق ترکیه به دستشان می‌رسد.

روز گذشته نیز در عملیات نیروهای ارتش در روستاهای ابوریشه، سنکوفه و جب الاحمر در حومه شمالی لاذقیه، شماری از تروریست‌های جبهه النصره از پای درآمدند.

این در حالی است که گروه‌های تروریستی تکفیری در صفحات وابسته به خود در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی به کشته شدن شماری از  اعضای خود از جمله بلال طبنجه ملقب به ابوعمر یکی از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به گردان الصادق الامین اعتراف کردند.

ادامه عملیات مبارزه با تروریسم در حلب و حومه آن

عملیات نیروهای ارتش سوریه در حلب و حومه آن در روز یکشنبه هم ادامه یافت و طی آن شمار زیادی از اعضای گروه‌های تروریستی به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی سوری گفت یگان‌هایی از ارتش سوریه در عملیات خود علیه تروریست‌های داعشی در اطراف دانشکده هوایی در شرق شهر حلب، شماری از آنها را کشتند و سلاح‌ها و مهمات آنها را منهدم کردند.

این منبع از عملیات دقیق نیروهای ارتش علیه کانون‌های تروریست‌ها در محله‌های کرم المیسر،الشیخ لطفی، العامریه،الراشدین الاولی،الربعه،بنی زید، الصاخور،‌الانصاری، بستان القصر، صلاح الدین، باب النصر، السکری و قاضی عسکر حلب خود داد که در نتیجه آن شمار از تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های مرتبط با حکومت ترکیه از پای درآمدند.

این منبع افزود در عملیات نیروهای ارتش علیه تروریست‌های تکفیری که بیشتر آنها وابسته به جبهه النصره بودند، در خان العسل در جنوب غربی شهر حلب، شماری از آنها کشته شدند.

منابع میدانی در حلب هم از کشته شدن دست‌کم 40 تروریست در عملیات نیروهای ارتش علیه گروه‌‌های تکفیری در برخی محله‌های حلب واطراف دانشکده هوایی و انهدام سلاح‌ها و مهمات آنها خبر دادند.

گروه‌های تروریستی تکفیری از جمله داعش،جبهه ‌النصره،‌جیش المهاجرین و الانصار و حرکه احرارالشام الاسلامیه با حمایت مالی آل سعود و پشتیبانی حکومت ترکیه به ارتکاب جنایت در حومه حلب ادامه می‌دهند، بیشتر اعضای این گروه‌ها را مزدوران خارجی تشکیل می‌دهند.

کشته شدن شمار دیگری از تروریست‌های تکفیری در درعا

از درعا هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی تکفیری مرتبط با رژیم اسرائیل، شمار دیگری از اعضای این گروه‌ها را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی در درعا گفت نیروهای ارتش سوریه، یک گروه تروریستی را پس از زیر نظر گرفتن تحرکاتش در حومه شمالی زیر آتش سنگین خود قرار دادند که به کشته و یا زخمی شدن تمام اعضای این گروه و  انهدام جنگ افزارهای آنها منجر شد.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست‌های جبهه النصره در عملیات نیروهای ارتش درعاالبلد خبر داد.

عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه علیه تروریست‌های مرتبط با تل‌ آویو

منابع میدانی در قنیطره از ادامه عملیات نیروهای ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی و کشته شدن شماری از تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری مرتبط با رژیم اسرائیل خبر دادند.

این منابع افزودند نیروهای ارتش در یک عملیات منحصر به فرد علیه مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی در روستای جباتاالخشب، شماری از تروریست‌ها را کشتند.این روستا و اطراف آن به عنوان بزرگترین تجمع تروریست‌های جبهه النصره به شمار می‌رود که سلاح‌های پیشرفته را از رژیم اسرائیل دریافت می‌کنند و تحت فرماندهی مستقیم موساد به ویران کردن سوریه  ادامه می‌دهند.

در عملیات نیروهای ارتش سوریه در این منطقه چندین خمپاره انداز تروریست‌ها منهدم شد.

منابع سوری همچنین از عملیات نیروهای ارتش علیه گروه‌های تکفیری در تپه الزبده در نزدیکی شهرک الحمیدیه خبر دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از اعضای این گروه‌ها منجر شد.رژیم اسرائیل از طریق این منطقه، سلاح و مهمات برای تروریست‌های جبهه النصره ارسال می‌کند.

روز گذشته یک گروه تروریستی در جنایتی هولناک، سه عضو یک خانواده از جمله یک کودک بیگناه را در مزارع الامل در حومه شمالی قنیطره کشتند.

تلفات سنگین تروریست‌های داعش و جبهه النصره در حومه حمص

کشته شدن شمار زیادی از تروریست‌های داعش و جبهه النصره در حومه شرقی و شمالی حمص از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی ارتش سوریه، تجمعات و محورهای تحرکات گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره را در حومه شرقی و شمالی حمص هدف قرار داد.

یک منبع نظامی در این باره گفت جنگنده‌های ارتش، مخفیگاه‌ها و کانون‌های تروریستی داعش را در شهر تدمر منهدم کردند که به کشته شدن شماری از اعضای این گروه تکفیری و انهدام سلاح‌ها و مهماتشان منجر شد.

در عملیات نیروهای  ارتش در روستاهای السعن الاسود، الزعفرانه، الغنطو، ام شرشوح و اطراف تلبیسه و دیرفول در حومه شمالی حمص هم شماری از تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری از پای درآمدند.

به گفته این منبع، نیروهای ارتش سوریه عملیات خود علیه مخفیگاه‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی در روستاهای الغجر، برج قاعی و بیت الری در نزدیکی الرستن را تشدید کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از اعضای این گروه‌ها منجر شد.

انهدام مخفیگاه‌های جیش الفتح در حماه و ادلب

عملیات ارتش سوریه علیه مخفیگاه‌های تروریست‌های موسوم به جیش الفتح و داعش در حومه حماه و ادلب همچنان ادامه دارد.این گروه‌ها با آل سعود و حکومت اردوغان مرتبط هستند.

یک منبع نظامی گفت در حمله جنگنده‌های ارتش به تجمعات و مخفیگاه‌های تروریست‌های موسوم به جیش الفتح در روستاهای حیش، معره حرمه، الشیخ مصطفی، ترمله و عابدین، شماری از تروریست‌ها از پای درآمدند.

عملیات هوایی ارتش علیه مخفیگاه‌های تروریست‌های تکفیری در شمال مورک و روستای المنصوره به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

جنگنده‌های ارتش همچنین مواضع و مخفیگاه‌های تروریست‌های داعشی را در القسطل و العقیربات در حومه شرقی حماه هدف قرار دادند که در نتیجه آن شماری از تروریست‌ها کشته شدند.

روز گذشته نیز در حملات هوایی ارتش سوریه به مخفیگاه‌های تروریست‌های جیش الفتح و داعش در البحصه،المنصوره، الموزره،الزیاره،عیدون، اللطامنه،‌کفرزیتا، الصیاد، عطشان، حویجه، العقیربات، عدله و تلول الحمر و مناطق دیگر شماری از آنها از پای درآمدند.

تروریست‌های تکفیری عضو جبهه النصره و گروه‌های موسوم به حرکه احرارالشام الاسلامیه،جندالاقصی،جیش السنه، فیلق الشام،اجناد الشام و فیلق الحق، تشکل تروریستی موسوم به جیش الفتح را تشکیل داده اند که از حمایت‌های تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی رژیم آل سعود و حکومت  ترکیه برخوردار هستند.

دخالت نظامی مجدد رژیم صهیونیستی در سوریه به نفع گروه‌های تروریستی تکفیری

خبر دیگر اینکه ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر در حمایت آشکار از گروه‌های تروریستی به مواضع ارتش سوریه حمله کرد.

به گزارش تسنیم، شبکه المیادین از حمله موشکی ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه در اطراف نبع الفوار و تپه‌های اطراف شهرک خان ارنبه درحومه قنیطره خبر داد.

خبرنگار المیادین تاکید کرد حمله موشکی ارتش اسرائیل دو ساعت پس از دفع حمله گروه‌های تروریستی از سوی ارتش سوریه صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی که ارتباط گسترده‌ای با گروه‌های تروریستی تکفیری به ویژه جبهه النصره در سوریه دارد و مجروحان این این گروه‌ها را هم در بیمارستان‌های خود مداوا می‌کند، بارها در حمایت از این گروه‌ها به خاک سوریه و مواضع ارتش این کشور حمله کرده است.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در توجیه حمله موشکی خود به مواضع ارتش سوریه ادعا کرده است که این حملات در پاسخ به شلیک گلوله به اراضی اشغالی انجام شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    تصاوير اين تروريست ها به خواستگاه و مراكز تروريست پرور فرستاده شود و منتشر گردد تا بازدارندگي ايجاد كند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس