رئیس کمیته امداد با تاکید بر پاسخگویی این نهاد به همه دستگاه‎ها و سازمان‌ها، گفت: حساسیت پاسخگویی کمیته امداد از یک وزارتخانه یا سازمان زیرنظر یک وزارتخانه بیشتر است.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد درباره طرح واگذاری خدمات حمایتی به کمیته امداد و خدمات توابخشی به سازمان بهزیستی که از سوی فراکسیون زنان مجلس مطرح شده است، گفت: با کلیت این طرح موافق هستم و مشکلی در اجرای آن نمی‌بینم، به هر حال تفکیک وظایف بهزیستی و کمیته امداد اتفاقی است که دیر یا زود باید انجام می‌شد.

وی افزود: آماده مذاکره با اعضای کمیسیون اجتماعی و فراکسیون زنان مجلس برای بررسی کلیات و جزئیات طرح تفکیک وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی هستم.

فتاح با بیان اینکه با کلیت طرح تفکیک وظایف سازمان بهزیستی و کمیته امداد موافق است، تاکید کرد: این دو سازمان تداخل وظایف ندارند بلکه تنها یکسری وظایف مشترک دارند به طور مثال حمایت از زنان بدسرپرست که به هر دو نهاد مربوط می‌شود.

رئیس کمیته امداد درباره نحوه پاسخگویی کمیته امداد، توضیح داد: کمیته امداد به همه دستگاه‎ها و سازمان‌ها پاسخگو بوده و تاکنون با 18 کمیسیون و فراکسیون مجلس نیز نشست داشته است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این نهاد کاملا زیر ذره‌بین قرار دارد و حساسیت پاسخگویی آن از یک وزارتخانه و یا سازمان زیرنظر یک وزاتخانه بیشتر است.


منبع: پایگاه کمیته امداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس