کد خبر 464172
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حدود ۳۰ هزار خانواده با سرپرست معتاد، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه نشست قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران افزود: بحث برخورد با اعتیاد و جمع آوری معتادین از وظایف کمیته امداد به شمار نمی رود اما این نهاد خود را نسبت به وضعیت خانواده معتادین و آسیب هایی که با آن روبه رو هستند، مسوول می داند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در صورت اطلاع از وجود مشکلات مادی از قبیل فقر در خانواده هایی با سرپرست معتاد، پس از بررسی های لازم این خانواده ها را تحت پوشش قرار می دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به نشست مسوولان مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی استان تهران ابراز امیدواری کرد با هماهنگی دستگاه های مرتبط، چهره شهر تهران که به دلیل حضور معتادین نامناسب شده بهبود یابد.

فتاح، وظیفه و رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمند سازی خانواده های تحت پوشش این نهاد ذکر کرد و گفت: بسیاری از سرپرستان خانواده های تحت پوشش این نهاد به شرط کسب آموزش و کمک های کافی می توانند توانمند شوند.

وی تاکید کرد: در دوره جدید، بیشتر به بحث توانمندسازی خانواده ها توجه داریم و در تلاش هستیم با یک رویکرد فنی، بحث اشتغال زایی را نیز در خانواده کمیته امداد توسعه دهیم.

فتاح خاطرنشان کرد: در نشست قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران به سایر دستگاه ها اطمینان دادیم که به عنوان بخشی از این معضل اجتماعی در کنار آنان خواهیم بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس