مدیرعامل شرکت خدمات اول از راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه خبر داد.

 به گزارش مشرق، ناصر قدیر کاشانی با بیان اینکه شرکت خدمات اول در حال راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه است، اظهار کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز تماس تمام هموطنان می‌توانند به صورت شبانه‌روزی خدمات مورد نیاز فروش و پس از فروش شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه را در بالاترین سطح کمیت و کیفیت دریافت کنند.

مراکز تماس نقش مهمی را در ارتباط بین کسب‌و‌کارها و مشتریان‌شان بازی می‌کنند. سازمان‌ها به اهمیتی که مراکز ارتباط در موفقیت آنها دارند پی برده‌اند و همواره سعی می‌کنند این امکان را برای مشتریان‌شان فراهم آورند که در هر زمان و مکان، با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات بتوانند با سازمان در ارتباط باشند.

به عبارت دیگر، مراکز تماس سیستمی هماهنگ از مردم، فرآیندها، تکنولوژی‌ها و استراتژی‌ها که دسترسی به اطلاعات، منابع و کارشناسان را از طریق کانال‌های ارتباطی مناسب برای ایجاد تعامل فراهم می‌آورد.

این تعامل باعث ایجاد ارزش برای مشتری و سازمان می‌شود. بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از مرکز ارتباط به عنوان وسیله‌ای به منظور مدیریت کردن تعاملات مشتریان خود استفاده می‌کنند. بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از مرکز ارتباط به عنوان وسیله‌ای به منظورمدیریت کردن تعاملات مشتریان خود استفاده می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس