کد خبر 472844
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸

بازیگر نقش حضرت عبدالمطلب در فیلم «محمد رسول‌الله» با ابراز تاسف از حادثه منا، گفت: این حادثه به شدت دلخراش و متاثرکننده است.

 به گزارش مشرق، علیرضا شجاع‌نوری بازیگر نقش حضرت عبدالمطلب در فیلم «محمد رسول‌الله»، با بیان اینکه "اگر انسان نبودیم هم دلمان برای این حادثه می‌سوخت، چه برسد به اینکه انسان هستیم"، سخنانش را اینگونه ادامه داد: این حادثه مرا به حال و هوای روزهای فیلمبرداری «محمد رسول‌الله» برد و به یاد اتفاقاتی که برای حضرت عبدالمطلب پیش آمد.

وی افزود: امیدوارم این اتفاق و شری که اتفاق افتاده در پایان منجر به خیر شود و آن خیر هم بیداری ما باشد.

شجاع‌نوری خاطرنشان کرد: من آرزو می‌کنم هر کس این خبر به گوشش می‌رسد، حداقل یک پرده از مقابل چشمانش برداشته شود و این تنها امیدی است که مقداری دردم را تسکین می‌دهد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی که بیست و نهمین جشنواره فیلم نوجوانان را در همدان به عنوان دبیر در حال برگزاری دارد، با بیان اینکه مطمئن هستم در دوره آینده جشنواره فیلم‌های زیادی را خواهیم داشت که متاثر از این حادثه خواهند بود، گفت: تاثیر این حادثه را در بچه‌ها می‌بینم و بخش المپیاد ما مانند قلب تپنده نو به نو می‌زاید چون طراوت و تازگی دارد که باعث می‌شود هر چه اتفاق می‌افتد را منعکس کند.

شجاع‌نوری درباره تاثیر حادثه منا در برپایی جشنواره، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه را به خاطر همدردی با خانواده‌های داغدار حذف کردیم و در طول برنامه‌ها هم در جلسات مختلف تذکراتی را دادیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس