کد خبر 472725
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

استاد شیخ حسین انصاریان در پیام خود پس از فاجعه دردناک منا آورده است: امروز قلب مسلمانان جهان داغدار جنایات هولناک و برنامه‌ریزی‌شده توسط آل‌سعود در مسجدالحرام و مناست و آل یهودی که ادعای خدمت ضیوف‌الرحمن را دارند، لباس خیانت بر تن نموده‌اند.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان از اساتید اخلاق و خطبای مشهور کشورمان در پی کشته‌شدن جمع کثیری از زائران بیت‌الله الحرام، پیامی صادر کرده است.

ابتدای این پیام آمده است: بار دیگر نقاب از چهره پلید آل‌سعود افکنده شد و باطن شرک‌آلودشان برای جهانیان به نمایش درآمده و دست خائنین حرمین شریفین به جنایتی دیگر آلوده شد. امروز قلب مسلمانان جهان داغدار جنایات هولناک و برنامه‌ریزی­‌شده توسط آل‌سعود در مسجدالحرام و منا است و آل یهودی که ادعای خدمت ضیوف‌الرحمن را دارند، لباس خیانت بر تن نموده‌اند و چشم از جنایات پوشیده و از خود سلب مسئولیت نمود‌ه‌اند.

این پیام می‌افزاید: خبر شهادت حجاج بیت‌الله الحرام در واقعه منا، خصوصاً هموطنان عزیزی که با لباس احرام به میهمانی حقیقی حضرت حق نائل شدند، قلب هر مؤمنی را جریحه‌­دار نموده است، اما بشارت رحمت واسعه حق و مغفرت الهی و میهمانی بر سر سفره پرنعمت حضرت رب‌العالمین برآمده  از آیات قرآن کریم و کلام وجود مقدس ائمه‌معصومین علیهم السلام مرهمی بر قلب جریحه‌دار آنان خواهد بود.

انصاریان در پایان پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی ­الله الاعظم امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه مسلمانان مسؤول و به­‌ویژه ملت قهرمان و صابر ایران و مخصوصاً خانواده­‌های داغدار و با استقامت در این حادثه، از درگاه ربوبی علو درجات برای سفرکردگان به جوار رحمت حق و شفای عاجل برای مجروحان و صبر و اجر برای بازماندگان را خواستارم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس