کد خبر 472221
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

داور بین‌المللی فوتبال گفت: نقطه تاریک فوتبال کشورمان همین اتفاقاتی است که امروز در ورزشگاه رخ داد.

به گزارش مشرق، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار شد که در پایان این دیدار تیم سرخ‌پوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر تیم تراکتورسازی را شکست دادند.

محسن ترکی داور این دیدار در واکنش به این سؤال که آیا صحبتی در مورد فحاشی که تماشاگران به شما داشتند یا نه، گفت: متأسفانه این فرهنگ غلطی است که در فوتبال ما جا افتاده است همه شاهد بودند که امروز چه اتفاقاتی در ورزشگاه رخ داد و من در مورد این اتفاقات هیچ نظری ندارم فقط خدا را شاکرم که بازی امروز خوب تمام شد.

وی در ادامه افزود: نقطه تاریک فوتبالمان همین اتفاقات امروز است. امیدوارم مسئولان کمیته انضباطی در مورد اتفاقاتی که امروز رخ داده تصمیمات جدی بگیرند چرا که با این شرایط قضاوت برای ما داوران دشوار است.

ترکی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: من امروز نباید در مورد اتفاقاتی که رخ داده صحبت می‌کردم اما به احترام شما خبرنگاران صحبت کردم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    اقا می خوان استقلال قهرمان کنن همچی معلوم شده دیگه مسخره ها
  • فرهاد ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    حق کسی که جای داوری نتیجه بازی رو عوض میکنه همینه...آقای نسبتا محترم شما دو سال پیش به شعور مردم آذربایجان توهین کردید.
  • مهدی ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    آقای ترکی شما که خودت میدونی چه کاری کردی امروز پس لایق این همه فحش هم بودی
  • حاج اسد ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    جناب اقای ترکی : شما در لیگ 14 چندبار در مورد تتراکتور و چند بار در بازی های پرسپولیس قهرمان اشتباه کردید و این را من نمیگویم همکاران خودتان در برنامه 90 و سایر مصاحبه ها گفتند . حد اقل اگر جواب میدادی و عذر خواهی میکدپردی چیزی ؟؟ ولی باور نمائید شما مردم و هواداران این 2 تیم را هیچ حساب میکنید انوقت میخواهید جلو پایتان قربانیهم بکنند ؟؟ رو را برم
  • مجید ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    خسته نباشی اقای ترکی . خدا وکیلی سخت ترین بازی این هفته رو به شما داده بودند . این بازی واقعا حساس و ویژه بود و جو روانی حاکم بر طرفداران هر دو تیم ، ضریب امکان اشتباه داوری رو بسیار بالا برده بود تراکتوری ها با اون پیشینه قبلی نسبت به شما موضع خصمانه داشته و بسیار بدبین و بی اعتماد شده بودند . از اونطرف پرسپولیسی ها هم که از خطاهای فاحش داوری علیه تیمشون که هر هفته هم تکرار میشد به ستوه اومده بودند . واقعا باید گفت خسته نباشی و خدا قوت . با اون شرایط توانستی بهترین داوری هفته رو ارایه کنی و دارای کمترین خطا باشی . کسی دیگه جای شما بود قافیه رو وحشتناک می باخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس