کد خبر 472207
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: پنالتی که در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اعلام شد کاملا درست بود.

به گزارش مشرق، سیدرضا غیاثی رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد نحوه قضاوت محسن ترکی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: در حالی که در نیمه اول اکثر قریب به اتفاق تصمیمات محسن ترکی درست و طبق قانون بود اما متاسفانه به دلیل هجمه‌ای که از شب گذشته در جلسه هماهنگی از سوی رئیس هیأت فوتبال آذربایجان صورت گرفته بود جو بازی آشفته به نظر می رسید.

وی ادامه داد: این جو حتی روی گزارش گزارشگر تلویزیونی بازی تاثیر گذاشته بود و زمانی که ترکی به درستی به ایرانپوریان کارت زرد نشان داد گزارشگر گفت یا ترکی احساسی عمل می‌کند و تحت اشتباهات محض گذشته‌اش است یا اینکه دارد از بازیکنان تراکتورسازی زهر چشم می‌گیرد. کارگردان تلویزیونی هم صحنه آهسته کارت‌های زرد را نشان نمی‌داد و حتی نام اخطارگیرندگان را هم حک نمی‌کرد. این مسائل حتی به تماشاگران هم سرایت کرده بود و آنها گاهی به داور اعتراض و اهانت می‌کردند.

غیاثی تصریح کرد: در دقیقه 65 اخطاری که به احمدزاده بازیکن پرسپولیس داده شده بود، درست بود. پنالتی هم که در دقیقه 70به سود پرسپولیس اعلام شد کاملا درست بود زیرا بازیکن تراکتورسازی مهدی طارمی را در محوطه جریمه سرنگون کرد. با این حال گزارشگر بازی در نقش کارشناس داوری هم حاضر شد و گفت که این تصمیم سختگیرانه است.

وی افزود: در مجموع قضاوت ترکی درست و قانونی صورت گرفت و او اشتباه خاص تاثیرگذاری نداشت. فقط در دقیقه 90 + 5 خطای هندی از طارمی گرفت که متوجه دلیل آن نشدم البته در دقیقه 80 هم اگر احمدزاده بازیکن پرسپولیس مرتکب هند شده بود باید به او کارت زرد نشان می‌داد. ضمن اینکه 6 دقیقه وقت تلف شده هم کاملا درست بود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    کاملا واضح بود که پنالتی درست بود.............. هر کس یکبار نگاه کنه، متوجه میشه
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    غیاثی جالبه هر داوری رو به نفع پرسپدلیس میگه ... جیره خور پرسپولیس..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس