کد خبر 471827
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

ملی پوش سابق پرسپولیسی ها می گوید حضور برانکو در بین منتقدان او برای وی بسیار تعجب برانگیز بود و این نشان از شخصیت بالای اوست.

به گزارش مشرق، مهرداد میناوند در رابطه با وضعیت این روزهای سرخ پوشان، اتفاقاتی که برای صفحه شخصی وی افتاد و البته تولد علی پروین گفت:

پروین می تواند معجزه کند
دیروز تولد اسطوره فوتبال ایران بود که من هم حضور داشتم، در حقیقت پیشکسوتهای مختلفی آنجا حضور داشتند، واقعا باعث تعجب بود که چطور آنها دور هم جمع شدند و در نهایت به این نتیجه می رسیدید که تنها انسان بزرگی همچون پروین می تواند اینچنین معجزه ای را به وجود بیاورد. این بزرگان که هرکدام از یک طیفی بودند فقط با معجزه کسی مانند پروین دور هم جمع می شوند. البته باید بگویم که اینچنین مجلسی دعوت کردنی نیست، بزرگتر از پروین که نداریم، مطمئنا مجلس او مجلس همه پرسپولیسی هاست.

من و برانکو در آسانسور گیر کردیم
اتفاق جالبی که دیروز افتاد گیر کردن من و برانکو در آسانسور بود که کلی هر دو خندیدیم! باید بگویم او واقعا یک جنتلمن است، دیدن او در میان آن همه منتقد واقعا تعجب برانگیز بود. اما برانکو خودش را قائم نکرد و در میان آن افراد حاضر شد و گفت و خندید و سعی کرد کاملا راحت باشد. باید اعتراف کنم از دیدن برانکو در مراسم سورپرایز شدم، انصافا برانکو همیشه به همه احترام می گذاشت و این بار هم از این قاعده مستثنی نبود.

امیدوارم این خنده ها فقط رو در رو نباشد
انتقاد خیلی خوب است و باید همیشه باشد، خود من هم همیشه و جایی که لازم بوده انتقاد کرده ام، این چیز عجیبی نیست و باید باشد، اما بی انصافی کردن نباید باشد، در ضمن امیدوارم این شوخی ها و خنده هایی که دیدیم بزرگان داشتند فقط رو در رو نباشد و پشت سر هم فقط ذکر خیر و خوبی باشد.

موقعیت های زیادی را خراب می کنیم
شاید این روزها این بزرگترین ضعف پرسپولیس باشد که موقعیت های زیادی خراب می شود و نمی توان به همین دلیل نتیجه گرفت. امیدوارم هرچی سریعتر این نقص برطرف شود تا تیم بتواند گلزنی کند.

متاسفانه در حال حاضر مصدوم هم زیاد داریم، البته بازیکنانی که آمدند خوب خودشان را جای بازیکنان اصلی جا دادند و از پس وظایف برآمدند. بهرحال امیدوارم تیم دست خالی از تبریز برنگردد. تراکتور تیم بسیار قابل احترامی است اما باید آنها را شکست داد چرا که تاالان هم امتیازات زیادی از دست دادیم.

خواسته یا ناخواسته داوری ها به ضررمان شده
متاسفانه گویا داوری ها علیه پرسپولیس هم داستانی شده برای خودش، خواسته و ناخواسته در چندبازی داوری ضررهای جبران ناپذیری به ما زد و فقط امیدوارم اتفاقاتی باشد که دیگر تکرار نمی شود. ضرر داوری فقط به گل نگرفتن و پنالتی و اخراج نیست، زمانی داوری با سوت هایی کاملا معمولی و در جریان بازی می تواند تمام تمرکز بازیکنان یک تیم را به هم بزند.

سوشا جزء دو دروازه بان برتر ایران است
به نظر من سوشا مکانی یکی از دو دروازه بان برتر ایران است و بدون شک باید حق خود را در تیم ملی بگیرد، او بسیار تیم را دوست دارد فقط امیدوارم یه کم حواس خود را بیشتر جمع کند چرا که ممکن است بعضی از اتفاقات به تیم ضربه بزند. بازیکنی که انقدر از نظر فنی قوی است باید مراقب باشد که با اتفاقاتی که رخ می دهد دشمن شادکن نشوند.

یک چپ پای آینده دار داریم
بابک حاتمی با وجود اینکه چپ پای تخصصی نیست اما از ابتدای فصل شروع خوبی داشت، البته یک بازی هم از محمد انصاری دیدم و فکر می کنم به یک عنوان یک بازیکن نترس باید حق خود را بگیرد، من فکر می کنم او می تواند در آینده ای نزدیک تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان چپ ایران شود.

بعضی رفتارها را نمی فهمم
متاسفم که باید بگویم هیچوقت نفهمیدم چرا بعضی ها انقدر بی ادب و بی معرفت باشند، نمی دارم چرا عده ای به صفحه شخصی من هجوم آوردند، من به عنوان یک پرسپولیسی طبیعی است که آنجا را تبدیل به محلی برای پرسپولیسی ها کنم نمی دارم چرا بعضی ها احساس می کنند باید بیایند آنجا و آن همه بی ادبی را نثار من کنند، در زندگیم هیچوقت نتوانستم بی ادبی کنم و همیشه استقلالی ها را هم دوست داشتم اما این روزها معنی این حرکاتی که از بی فرهنگی نشأت می گیرد را نمی فهمم.

ضمن تبریک عید قربان به مردم عزیز باید بگویم ای کاش همه مان نفرت و بدی را قربانی کنیم و یکدیگر را دوست داشته باشیم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس