کد خبر 471789
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

لیست تیم ملی فوتبال،بار دیگر اعلام شد و این بار هم نام سجاد شهباززاده در این لیست قرار ندارد.

به گزارش مشرق، سجاد شهباززاده یکی از آن بازیکنان بدشانسی است که در ادوار مختلف فوتبال مان زیاد بوده اند. یکی از آنهایی که در دوران اوجشان کمتر به چشم سرمربی تیم ملی می آیند. او برای بازی در پست مهاجم نوک یا حتی پشت مهاجم درحالی از سوی کارلوس کی‌روش دعوت نمی شود که سرمربی تیم ملی بازیکنانی چون مهدی طارمی و سردار آزمون برای برای این پست دارد و نفر سومی را با قابلیت بازی در مهاجم نوک برای بازی با عمان و بازی دوستانه با ژاپن انتخاب نکرده است.

دعوت دوباره از علیرضا جهانبخش و برگرداندن شجاعی به تیم، شانس شهباززاده برای بازی در مرکز زمین را هم کم می کرده و به کلی دعوت نشده است. اتفاقی که برای هواداران استقلال غیر قابل باور است.

آنها به لیست جدید تیم ملی گلایه دارند و مدام می پرسند چرا مهاجم با اخلاق و تحصیلکرده شان در لیست نیست. البته در سال های قبل هم بودند بازیکنان زیادی که برای این تراکم بازیکن دعوت نمی شدند. بازیکنانی مثل رضا عنایتی در دوره برانکو یا مهدی پاشازاده در دوران مایلی کهن. مهدی پاشازاده ای که از زمان دعوتش به تیم 98 و بازی هایش در آن تیم، نقشی کلیدی داشت در صعود ایران به جام جهانی و آن بازی های درخشان در فرانسه.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    مگه کیروش هم مربیه!!!!! کسی که بیگ زاده و صادقی رو میبرد تیم ملی انتظار داشتی فهم مربی گری بلد باشه فقط میخواستن استقلال رو نابود بکنه که پارسال موفق شد یکی نیست بگه چرا الان دعوتشون نمیکنی ژنرال قبولشون نداشت ولی کیروش که فقط میخواست لطمه بزنه به استقلال دعوتشون میکرد یکی نیست بگه آخه چرا بیگ زاده مصدوم رو بردی جام جهانی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
  • علی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    مشخصه این بازیکن فقط تو لیگ ایران که میتونه گل بزنه بیشتر گلشام شانسی بوده تو شلوغی یه پا دراز کرده از روی شانس رفته تو گل
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    امیدواریم سرمربی تیم ملی پاسخ و دلیل قانع کننده ای برای دعوت از شجاعی داشته باشد !! در ضمن دعوت از سوشا مکانی با توجه به بار فنی که هیچگاه نداشته و حرکات غیر اخلاقی او بخصوص در دیدار با ملوان به اوج خود رسید هیچگونه دلیل و توجیه قابل قبولی ندارد ! چرا کیروش میخواهد بدخیم ترین نوع حاشیه را وارد تیم ملی کند ؟!
  • 110 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    رحمتی بهترین دروازه بان 10 سال اخیر رو هم دعوت نکرده ولی جاش سوشا و حقیقی و دعوت کرده
  • reza ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    واقعا متاسفم برای شعور ششتقلالی ها که میخوان به تیم ملی لطمه بزنن اخه شهباز زارده در حد طارمی و ازمون الان رحمتی بازیکن بخدا این امید ابراهیمی هم از وقتی که از تیم سپاهان رفت بازیش خیلی بده نمی دونم چرا دعوت شده
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    همه اینا زیر سر پیروانیه. هفت هشت سال از لنگ فقط یه بازیکن دعوت میشد الان داره عقده هاشو خالی میکنه. یکی به من بگه اخه سوشا چرا باید دعوت شه؟ اونوقت رحمتی به خاطر کینه شخص احنبی نباید دعوت شه. رحمتی بهترین دروازه بان تاریخ ایرانه. موقعیت هایی که رحمتی فقط تو یه بازی میگیره از تمام سیو های تمام عمر فوتبالی باقی دروازه بانها بیشتره. به رحمتی راحت نمیشه گل زد تمام بازیکنا اینو میگن.
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    دعوت نشد و رفتیم جام جهانی مدیره و کاریزما داره این بشر مگه مظلومیه؟!مربی پرتغال و منچستره
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    زکی یعنی شهباز و با مهدی هم سطح می دونید؟؟؟
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    سوشا به ارزوش رسید. انقدر حاشیه سازی کرد تا دوربینا نشونش بدن و مشهور شه دعوت شه تیم ملی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس