کد خبر 471046
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

وزیر کشور با بیان اینکه اگر ما در حوزه امنیتی موفق نبودیم امید دشمنان در برهم زدن شرایط امنیتی کشور افزایش می‌یافت، گفت: استانداران نهایت تلاش و حساسیت خود را برای افزایش توانمندی‌های امنیتی در کشور داشته باشند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست استانداران اظهارداشت: علیرغم همه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات سازمان‌یافته ای که توسط دشمنان و با هدف گذاری‌های خاص علیه ایران صورت می‌گیرد، با همکاری نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی کشور و همچنین هوشمندی ملت، کشور عزیزمان در شرایط امنیتی مطلوبی قرار دارد.

وزیر کشور با توجه به تهدیدات نرم داخلی و خارجی، بر تقویت پیگیری و رصد شرایط سیاسی و اجتماعی کشور تأکید کرد و گفت : توجه به ایران در عرصه بین المللی ، سرمایه گذاری، ارتباطات و تعامل با سایر کشورها ، مرهون برقراری شرایط امنیتی مناسب در کشور است.موفقیت

وی ادامه داد: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب ، برنامه ریزی مناسب رئیس‌جمهور، مقاومت و استقامت مردم و تلاش نیروی‌های امنیتی و انتظامی در کشور و شما استانداران به عنوان روسای شورای تأمین استان ها ، قطعاً نقش بسزایی در ایجاد این شرایط دارد.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه استانداران نهایت تلاش و حساسیت خود را برای افزایش توانمندی‌های امنیتی در کشور داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر ما در حوزه امنیتی موفق نبودیم امید دشمنان در برهم زدن شرایط امنیتی کشور افزایش می‌یافت.

رحمانی فضلی خطاب به استانداران و بویژه در مناطق شرق و غرب توصیه کرد، تا نهایت تلاش ، دقت و حساسیت خود را برای افزایش توانمندی های امنیتی، چه در حوزه نرم‌افزاری و چه در حوزه سخت‌افزاری در کشور داشته باشند که البته سایر استانداران نیز در فضای داخلی کشور همان میزان حساسیت را خواهند داشت.


منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس