کد خبر 470904
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: همه ما نگران اختلاف ۱۱ امتیازی با استقلال هستیم.

به گزارش مشرق، حسین عبدی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی کرواسی و حواشی که در هفته‌‌های گذشته بر سر حضور برانکو در این پست به وجود آمد، اظهار داشت: وقتی یک مربی یا بازیکن حرفه‌ای با باشگاه حرفه‌ای قرارداد دارد باید به آن پایبند باشد. حرف‌‌وحدیث‌هایی که در مورد حضور برانکو در تیم ملی کرواسی مطرح شد بحث‌های حاشیه‌ای بود.

وی در خصوص اینکه آیا مطرح شدن این حرف‌ها روی کار پرسپولیس در چند بازی گذشته تأثیری داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. به صورت جدی اتفاقی رخ نداده بود که بخواهد روی تیم اثر بگذارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه شنیده می‌شود یکی از مسئولان این باشگاه پس از بازی با سایپا در رختکن گفته برانکو تا دربی فرصت دارد، خاطرنشان کرد: هیچ شخصی به غیر از مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس حق ندارد در این خصوص  اظهار نظر کند. اینها هم حرف‌های حاشیه‌ای است.

عبدی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس پس از بازی با تیم‌های سایپا و ملوان نسبت به عملکرد داوران این بازی‌ها اعتراضی داشته‌اند یا خیر، گفت: اشتباهات داوری روی نتایج پرسپولیس تأثیرات فراوانی داشته اما بقیه تیم‌ها هم از این مسئله ضرر دیده‌اند. مسلماً باشگاه پرسپولیس در مواقعی که لزوم داشته باشد سفت و سخت از حق خود دفاع می‌کند اما بعضی از اتفاقات برای همه تیم‌ها یکسان است. در مجموع داوران باید منصفانه‌تر قضاوت کنند.

وی در مورد اختلاف 11 امتیازی استقلال و پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ اظهار داشت: ما واقعاً نگران این مسئله هستیم مانند مردم، رسانه‌ها و هر فوتبالدوستی که در کشور وجود دارد. باید این اختلاف را در فرصت پیش‌رو در تعطیلی لیگ جبران و شرایط برزخی پرسپولیس را مدیریت کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس