کد خبر 470863
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد گفته در طول دوران مربیگری خود در این تیم فقط چهار بازیکن در حد کلاس جهانی داشته است.

4 بازیکن مورد علاقه آلکس فرگوسن
به گزارش مشرق، سرآلکس فرگوسن در مصاحبه با دیلی میل از چهار بازیکن خود به عنوان بازیکنانی که در حد کلاس جهانی هستند نام برده است.

فرگی همچنین از کریستیانو رونالدو به عنوان بزرگ‎ترین بازیکن دوره ۲۶ ساله مربیگری خود یاد کرد.

فرگوسن گفت: اگر روزنامه ها را بخوانید و یا به صحبت های گزارشگران در تلویزیون گوش دهید به نظر می رسد که بازیکنان «کلاس جهانی» را سیل برده است.  در حال حاضر فقط دو بازیکن کلاس جهانی در فوتبال حضور دارند که آنها هم رونالدو و لیونل مسی هستند.

سرمربی پیشین یونایتد افزود: من قصد ندارم از بازیکنی در طول دوران ۲۶ ساله حضور در من یونایتد انتقاد کنم اما فقط چهار بازیکن به نام های اریک کانتونا، رایان گیگز، کریستیانو رونالدو و پل اسکولز از کلاس جهانی برخوردار بودند. و از میان آنها رونالدو بازیکن ویژه تری بود.

فرگی در سال ۲۰۰۳ رونالدو را با مبلغ ۱۲/۲۵ میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفت. وی شش سال بعد این بازیکن را به مبلغ ۸۰ میلیون پوند به رئال مادرید فروخت.

وی همچنین از برایان رابسون و روی کین به عنوان بازیکنان تاثیرگذار باشگاه یاد کرد.

فرگوسن گفت: روی کین، برایان رابسون و استیو بروس تاثیرگذار بودند. آنها هیچ خودخواهی نداشتند و اگرچه بهترین نبودند اما عزم راسخی داشتند و آنها را مطمئن می‎ساخت که بهترین فوتبالیست‎ها هستند.

نکته جالب توجه این است که فرگوسن از وین رونی و دیوید بکهام نامی نبرده است.

 
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رفیق مشرق ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    1 0
    با سلام ، انصافا باشگاه منچستر یونایتد بازیها و تیم فوتبال خوبی داره...و همیشه بازیهای زیبا و تماشایی رو به نمایش در میاره..و اغلب اوقات هم نتایج خوبی از مسابقهای مختلف باشگاهی،اروپایی و بین المللی به دست میاره نمیدونم چرا باشگاههای مملکت ما این چنین نیستند..فوتبال یه پدیده ی نوین،سری ، مخفی، تازه و غیر رسمی نیست که امورات آن از دید مسئولین و بازیکنان و دست اندرکاران آن پنهان باشد..اون هم توی این دوره و زمونه که وسایل ارتباطی مختلفی وجود دارد و در دسترس هست... چرا اونها از بازیکنان و فوتبال خارجی درس نمیگیرند خدا عالمه !!! البته در مملکت ما در ورزش فقط به دنبال پول و ثروت هستند..همینکه به پول و ثروت مورد نظر میرسن دیگه مثل قبل که دنبال ورزش بودند نیستند و به فکر زندگی خودشون می افتند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس