کد خبر 477697
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

کاپیتان تیم ملی انگلیس می‌گوید دوران حضورش در سه‌شیر زیر سرمربی ایتالیایی پیشین خود، یکی از مقاطع تاریک دوران بازیگری‌اش بوده است.

به گزارش مشرق، وین رونی، رکورددار بیشترین گل‌زده در تاریخ تیم ملی انگلیس اعتراف کرد که دوران حضورش در سه‌شیر زیر نظر فابیو کاپلو یکی از ناامیدکننده‌ترین مقاطع از دوران بازیگری وی بوده است.

رونی که این روزها دارد خود را برای همراهی تیم ملی انگلیس در دو دور باقیمانده از مرحله مقدماتی یورو 2016 آماده می‌کند، در مستندی که شبکه BBC درباره رکوردشکنی او برای گلزنی در سه‌شیر ساخته است، به تمجید از اسون‌گوران اریکسون، سرمربی پیشین و روی هاجسون سرمربی فعلی تیم ملی انگلیس پرداخته و بالعکس گفت از دوران بازیگری‌اش با هدایت کاپلو چندان لذت نبرده است.

رونی گفت: لذت‌بخش‌ترین دوران بازیگری‌ام در تیم ملی انگلیس در دوران مربیگری اسون‌گوران اریکسون و روی هاجسون بوده است. در فاصله میان این دو مقطع اما من آن‌طور که باید و شاید از بازی برای تیم ملی لذت نمی‌بردم. سرمربی که برای کار کردن با او بیشترین هیجان را داشتم، فابیو کاپلو بود و دلیلش هم رکورد و سابقه کاری‌اش بود. البته دوران بازی تحت هدایت او برای من مأیوس کننده بود. من انتظار بیشتری داشتم.

یکی از بدترین تورنمنت‌هایی که وین رونی در دوران مربیگری کاپلو تجربه کرد، جام جهانی 2010 بود، همان تورنمنتی که او در بازی بدون گل سه‌شیر برابر الجزایر مقابل یک دوربین تلویزیونی هواداران تیم ملی کشورش را زیر سؤال برد. رونی اعتراف کرد که از آن حرکتش پشیمان است.

وی گفت: در آن تورنمنت عملکرد ما از نظر تیمی و انفرادی ضعیف بود. کاری که من آن سال انجام دادم، احمقانه بود. من از نمایش خودم و تیم ناراضی بودم.

وین رونی از یورو 2004 که نمایش‌های خیره‌ کننده‌اش در پرتغال توجه بسیاری را جلب کرد، تا به امروز نتوانسته است در رده ملی آن‌طور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند و آخرین مورد آن هم جام جهانی 2014 بود که انگلیس در مرحله گروهی رقابت‌ها حذف شد.

رونی در این خصوص تأکید کرد: من به تورنمنت‌ها می‌روم و همیشه اعتمادبه‌نفس دارم. بنا به دلایلی اتفاقی که می‌‌خواستم رخ نداده است. نمی‌دانم که آیا دلیلش آوردن فشار بیش از اندازه به خودم بوده است یا نه. تورنمنت اخیر ناامیدکننده بود. باعث تأسف است که ما نتوانستیم از مرحله گروهی بالاتر برویم.

مهاجم شیاطین سرخ از استیون جرارد به عنوان بهترین هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس یاد کرد و تمجید خاصی هم از دیوید بکام، کاپیتان پیشین سه‌شیر انجام داد.

او گفت: باید بگویم که استیوی بهترین هم‌تیمی‌ای بود. به نظر من او یک بازیکنی و یک رهبر باورنکردنی است. در روزهای نخست حضورم در تیم ملی، جرارد به من کمک فراوانی کرد.

رونی ادامه داد: من بازی در کنار دیوید بکام را هم دوست داشتم. به عنوان یک مهاجم می‌دانستم که می‌توانم فرار کنم و منتظر یک پاس عمقی از سوی دیوید در فضای خالی مقابلم باشم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس