کد خبر 471385
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

افشای تصویری از ملاقات سومین مرد ثروتمند چین با فلورنتینو پرس در یک روزنامه چینی، فضای رسانه‌ای اسپانیا را بهم ریخته است.

به گزارش مشرق، ژو ژیایین تاجر ثروتمند چینی که تا ژانویه سال میلادی 2015 ثروتی معادل 6 بیلیون یورو را به ثبت رسانده است، ماه گذشته به صورت پنهانی با فلورنتینو پرس مدیر عامل باشگاه رئال مادرید ملاقات داشته و گفته می‌شود که برای معاوضه کارواخال با ژانگ لینپنگ، خرید یکی از سه برج بزرگ مادرید (تحت مالکیت پرس)، احداث خانه فوتبال چین در مادرید و سفر بیش از 300 کودک چینی برای تعلیم فوتبال در آکادمی فوتبال رئال مادرید مذاکره کرده است.

حضور پنهانی مرد سوم چین در برنابئو
 

ژو ژیایین، مالک گروه اقتصادی Evergrande است و باشگاه گوانگژو اورگراند نیز یکی از 44 زیرشاخته این گروه بزرگ و چندین و چند بعدی است. ژانگ لینپنگ، مدافع 26 ساله این تیم چینی درخشش قابل قبولی در سال‌های اخیر داشته و رئال مادرید از داشتن چنین بازیکن آماده‌ای استقبال کرده است.

نکته مهم، مخفی بودن این ملاقات است که علت آن توسط وکیل اول تاجر چینی، فرار موکل وی از پلیس بین الملل عنوان شده و این که این مرد ثروتمند به گفته وکیلش درگیر یک اتهام بی اساس مالیاتی در سطح بین‌الملل شده که هنوز به سرانجامی دلخواه نرسیده است.

در تصویر افشا شده، رافائل بنیتس سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نیز حضور دارد و یک دوربین از شبکه ملی چین نیز دیده می‌شود و همین موضوع خشم رسانه‌های اسپانیایی را برانگیخته است.

این تاجر بزرگ چین، مالک وب سایتهای مخصوص فروش اینترنتی مانند eBay، Alibaba، Jack Ma است و از سهامداران بزرگ فروشگاه‌ اینترنتی آمازون محسوب می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس