کد خبر 470811
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

اداره کل تبليغات دفاعي وزارت دفاع مسئوليت جديد منوچهر منطقي را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در توضيحات اداره کل تبليغات دفاعي وزارت دفاع آمده است:

«نظر به اهميت صنايع هوايي با رويکرد تجاري و ضرورت تدوين راهبرد اين مهم در چارچوب سند جامع هوافضاي کشور که به تأييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي رسيده است و با توجه به تجارب علمي و عملي دکتر منوچهر منطقي با موافقت وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به ايشان مأموريت داده شد، با استفاده از امکانات وزارت خانه هاي دفاع، صنعت و معدن ، معاونت علمي و فناوري رئيس جمهور و با همکاري خطوط هوايي کشور و بهره گيري از تجارب شرکت ها و مجموعه هاي صاحب نام بين المللي ، ضمن بررسي ، شناسايي و ساماندهي توانمندي هاي کشور در حوزه صنايع هوانوردي غير نظامي، نسبت به تحقق سند ياد شده و توسعه فناوري و زير ساخت هاي طراحي و ساخت سامانه هاي هوايي براساس فناوري هاي روز دنيا وارتقاء ناوگان حمل و نقل تجاري کشور اقدام لازم را به عمل آورند.»

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • رضا ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 2
    محصولات ایران خودرو در زمان منطقی : سمند سمند ال ایکس سمند ال ایکس لوکس سمند ال ایکس لوکس سال سمند سال سمند سمند سال ال ایکس سمند لوکس ال ایکس سال سال ال ایکس لوکس سمند لوکس ایکس ال سال و هزاران محصول با کیفیت متنوع دیگر.... تفاوت مدلهای بالا بر اساس بالاترین تکنولژی های بکار رفته بود. مثلا سمند سال با سمند ال ایکس تفاوت آشکاری داشت که اون هم توی رنگ لامپ چراغ راهنما بود و اولی زرد بود و دومی نارنجی! برای همین از اونجاییکه این تغییر باعث ارتقاء کیفیت بود و هزینه و تکنولژی فوق پیشرفته و ابزار دقیق میخواست تفاوت قیمت دو میلیونی رو ایجاد میکرد که مشتریان بدلیل این پیشرفت خارق العاده با طیب خاطر پول اونو میدادند!!!!
  • افشین تهران ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    3 0
    اقا رضای شیرین زبان ببین منطقی چی تحویل گرفت و چی تحویل داد.پیکان رو گرفت و این محصولات رو تحویل داد.کنار گود وایستادید میگیید لنگش کن.
  • افشین تهران ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    2 0
    از همه جالبتر اینه که دوستان بلدم بلدم همین محصولات اقای منطقی رو تمیتونن با کیفیت اون زمان تحویل بدن که هیچ هر ماه هم میخوان افزایش قیمت داشته باشن و این میشه نتیجه امروز خودرو سازی ما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس